Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido

• September 27, 2025
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Ik wil graag mijn nieuwe nummer koppelen aan mijn Odido. Helaas krijg ik hiervoor een code op mijn oude nummer die ik helaas niet kan gebruiken. Kan ik hier hulp bij krijgen?

Groetjes,

Serena

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@serentye daar geef ik je graag meer duidelijkheid over! We kunnen en mogen wegens veiligheidsredenen niet zomaar een Mijn Odido account verwijderen als het om de 2FA-verificatie gaat. Sorry! Wat je kunt doen is éénmalig inloggen via iDIN (bankverificatie). Dat ziet er als volgt uit: 

Zou je dat eens kunnen proberen? Als het is gelukt om in te loggen, kun je heel gemakkelijk zelf de 2FA-verificatie wijzigen naar het juiste nummer. Mocht het niet lukken, dan kun je het beste langsgaan in 1 van onze winkels. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's dit voor je wijzigen naar het juiste nummer. 

Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 27, 2025

Hallo ​@serentye 

Een moderator zou eventueel het huidige account kunnen verwijderen zodat je deze opnieuw kan aanmaken en opnieuw 2FA kan instellen.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Serena, goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig! Op dit moment is het bij ons bekend dat je geen 2FA-sms'jes kan ontvangen. We werken er momenteel nog hard aan om dit op te lossen. Excuses voor dit ongemak. In onderstaand topic houden we je op de hoogte:

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 29, 2025

Hoi Serena, goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig! Op dit moment is het bij ons bekend dat je geen 2FA-sms'jes kan ontvangen. We werken er momenteel nog hard aan om dit op te lossen. Excuses voor dit ongemak. In onderstaand topic houden we je op de hoogte:

Maar ik kom er sowieso niet bij omdat mijn oude telefoon stuk is en het daar op komt. Nu heb ik dat account wel echt nodig. Is er een andere optie? Zoals hier boven staat me account misschien verwijderen?

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@serentye daar geef ik je graag meer duidelijkheid over! We kunnen en mogen wegens veiligheidsredenen niet zomaar een Mijn Odido account verwijderen als het om de 2FA-verificatie gaat. Sorry! Wat je kunt doen is éénmalig inloggen via iDIN (bankverificatie). Dat ziet er als volgt uit: 

Zou je dat eens kunnen proberen? Als het is gelukt om in te loggen, kun je heel gemakkelijk zelf de 2FA-verificatie wijzigen naar het juiste nummer. Mocht het niet lukken, dan kun je het beste langsgaan in 1 van onze winkels. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's dit voor je wijzigen naar het juiste nummer. 

Laat je weten of het is gelukt? We horen het graag van je!