Skip to main content
Beantwoord

Kan ik alle gezinsleden in 1 Mijn Odido account bundelen?

• September 30, 2025
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo community,

Wij zijn recent met het hele gezin overgestapt op Odido met klantvoordeel. We hebben glasvezel internet en alle 6 gezinsleden (2 ouders, 4 kinderen) hebben een Odido mobiel nummer. Voor het beheren daarvan hebben we op dit moment maar liefst 4 Mijn Odido accounts nodig:

• Account vader (ik) met mijn abonnement en abo oudste zoon
  • Account moeder met haar abonnement en abo oudste dochter
  • Account met prepaid nummer jongste zoon (sim in smartwatch)
  • Account met prepaid nummer jongste dochter (sim in smartwatch)

Maar in feite beheer ik al die 4 accounts en alle 6 mobiele nummers, omdat ik thuis alle digitale zaken en abonnementen beheer. Daarom zou ik graag alle nummers in mijn eigen Mijn Odido account bundelen, zodat ik niet telkens heen en weer hoef in en uit te loggen en ook in de app alles makkelijk op 1 plek bij elkaar heb.

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik dat voor elkaar? Alvast bedankt! Mvg, Erik

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@ErikM82 

Om meerdere abonnementen in hetzelfde account te koppelen moeten ze allemaal op dezelfde naam staan, je mag er maximaal 5 koppelen in 1 account.

Ik beheer 2 Odido account en het wisselen tussen profielen in de app gaat eigenlijk vrij soepel.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hallo ​@ErikM82 

Om meerdere abonnementen in hetzelfde account te koppelen moeten ze allemaal op dezelfde naam staan, je mag er maximaal 5 koppelen in 1 account.

Ik beheer 2 Odido account en het wisselen tussen profielen in de app gaat eigenlijk vrij soepel.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 30, 2025

Hallo ​@Waqqas , bedankt voor je snelle reactie!
Ok, in dat geval is het makkelijkste denk ik om de 2 prepaid nummers te koppelen aan een van de andere Odido accounts. Die zijn echter al op naam gezet, namelijk de namen van de kinderen. Die naam kan ik nu niet meer aanpassen, alleen de voornaam. Is hier nog een oplossing voor?