Skip to main content
Beantwoord

Mobiele abbonnement koppelen aan Mijn Odido lukt niet

• October 1, 2025
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Goedemorgen,

Ik had eerst 2 accounts voor thuis internet en mobiel, maar heb mijn mobiele nummer als het goed is ontkoppeld van één van de accounts zodat ik deze aan de andere kan toevoegen. Ik krijg nu wel een knop te zien om mijn mobiele nummer te koppelen, maar als ik er op druk gebeurt er niets. Als ik via een abonnement toevoegen het probeer dan krijg ik de melding “Dit mobiele nummer kennen we niet”. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Alexander

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Alexander Schenk dank voor het versturen van de informatie en het delen van de code, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb meteen het e-mailadres voor je aangepast. Alles komt nu overeen met elkaar en het koppelen zou ook moeten lukken. Zou je dat voor mij nu kunnen proberen? 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt en ontvang ik ook graag een screenshot hiervan. Deel ook op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. 

Ik verneem het graag van je!

3 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Alexander Schenk wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt ze alleen beide koppelen in 1 account, als de naam, adresgegevens, geboortedatum en e-mailadres overeenkomen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat alles overeenkomt, behalve het e-mailadres. Dit kan ik voor je wijzigen. Klopt het e-mailadres uit je profiel? Ik moet alleen wat extra controlevragen stellen, om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent, voordat ik dit kan aanpassen. Zou je 3 goede antwoorden kunnen geven op het onderstaande: 

• Wat is het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur? 
  • Naar welk telefoonnummer bel je veel (de laatste 4 cijfers zijn voldoende)? 
  • Waar heb je het toestel/contract aangeschaft? 
  • Welk merk + type toestel heb je (als je geen Sim Only hebt)?

Je mag de antwoorden ook in een privébericht naar mij sturen. Daarnaast heb ik ook een code per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen en ook 3 goede antwoorden op de bovenstaande vragen? Dan pas ik daarna meteen het e-mailadres voor je aan! Daarna zou je je mobiele abonnement moeten kunnen toevoegen aan je bestaande account. 

Ik hoor het graag van je! 

Ik heb een privébericht gestuurd

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Alexander Schenk dank voor het versturen van de informatie en het delen van de code, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb meteen het e-mailadres voor je aangepast. Alles komt nu overeen met elkaar en het koppelen zou ook moeten lukken. Zou je dat voor mij nu kunnen proberen? 

Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag welke foutmelding je precies te zien krijgt en ontvang ik ook graag een screenshot hiervan. Deel ook op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden. 

Ik verneem het graag van je!