Goedemiddag,
Vorig jaar is mijn telefoon gestolen. Ik kon mijn abbonement verlengen dus dat heb ik toen gedaan. Sinds ik mijn abbonement heb verlengd kan ik niet meer inloggen op mijn odido. Ik kan wel inloggen met mijn gegevens maar de code voor de tweestapsverificatie komt niet binnen op mijn telefoon.
Ik heb al een paar keer contact gehad met odido en zei geven aan dat het een storing is en meer mensen hier last van hebben. Ik betaal sinds vorig jaar voor een extra streamingdienst bij mijn abbonement maar ik kan daar geen gebruik van maken.
Vandaag heeft de medewerker mij aangemeld voor videoland want ik krijg gewoon mijn emails en sms'jes binnen van odido alleen krijg ik geen verificatie code binnen waardoor ik niet kan inloggen op mijn odido. Om Videoland te koppelen aan mijn telefoon abbonement moet ik ook inloggen op mijn odido.
Ik heb gisteren mijn galaxy watch7 binnen gekregen en zou graag een e-sim willen aanschaffen maar ook dit moet via mijn odido.
Iemand enig idee? Ik ben hoogzwanger en helaas niet in staat om naar de dichtbijzijnde odido shop te gaan voor hulp