Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
İk heb onlangs van 2 mobiele nummers een contractsoverneme aangevraagd. Maar ik zie nu 1 nummer niet in mijn account. En koppelen lukt ook niet.[privégegevens verwijderd door moderator, plaats deze nooit openbaar] Kunnen jullie me helpen?Met vriendelijke groet,Maja
Ik moet mijn telefoonnummer invoeren voor de 4-cijfercode. Deze krijg ik, vul ik in. Dan heel even staat ie op groen, maar switcht al vrij snel naar een foutmelding: Er ging iets fout, probeer het later nog eens.Ik zag dat andere mensen hier ook problemen mee ondervonden en dat de oorzaak was dat er al een oud nummer aan is gevestigd, echter geen idee hoe ik dat zelf op kan lossen. Alvast dank!
Na contractovername lukt het niet om het nummer van mijn zoon te ontkoppelen in mijn app. Hij kan hem daarom ook niet koppelen in zijn app. Daardoor geen inzicht in facturen en data verbruik! Heb hier al 5 of 6x overgebeld! Nog steeds niet opgelost
My SIM has no service and i cannot receive a verification code due to that reason in order to login into Odido. I tried to connect to a local network, but it doesn’t let me. Could you please help me get service on my SIM?
Hallo, Bij overgaan naar Odido heb ik 2FA op mijn oude toestel ingesteld, dit werkt prima. Echter toen ik mijn nieuwe mobiel/abonnement in gebruik heb genomen ben ik vergeten mijn 2FA codes over te zetten. Oude toestel gereset en helaas geen backups gemaakt, kan hierdoor dus niet meer inloggen in mijn Odido omgeving. Kan iemand mij hierbij helpen? Is het mogelijk de 2FA code via SMS te ontvangen zodat ik hierna de 2FA kan wijzigen. Alvast bedankt!
Hoi, ik kan mijn telefoon abonnement niet toevoegen aan mijn account, hij zegt dat mijn nummer niet bestaat.
Ik wil graag mijn abonnement koppelen aan mijn Odido-account, maar ik krijg de melding dat het abonnement al is toegevoegd aan een ander account.Kunt u het abonnement verwijderen van het oude account zodat ik het opnieuw kan koppelen?
Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account, om dat het aan een andere account gekoppeld zou zijn. Hoe kan ik dit aanpassen?
abonnement koppelen aan account lukt nietAL VASTE BEDANKT
Hi I can't login in app or website before i can its show's email or password incorrect but both are good and i did forget password as well but im not getting email to reset idk what happened can u please have a look its my klant nummer 1.21703903I have betaal regling and can u please check my paymen arrangements is not ended yet right pls waiting for reply.
Hallo allemaal,Ik heb net een iPhone 17 gekocht bij Odido. Nadat ik mijn account heb aangemaakt, kan ik niet meer inloggen. Er wordt namelijk om een verificatiecode gevraagd, maar ik herinner me niet dat ik ooit zo’n verificatiemethode (zoals een authenticator-app) heb ingesteld.Daardoor kan ik nu helemaal niet meer in mijn Odido-account inloggen. Helaas kan ik de komende dagen ook niet naar een winkel gaan.Zou iemand van Odido kunnen helpen om de verificatiemethode van de authenticator-app naar sms-verificatie te wijzigen?Jullie kunnen mij eventueel per e-mail contacteren voor verdere gegevens ter verificatie.Alvast bedankt!
Ik had een internet abonnement gekoppeld aan mijn account en dit werkte perfect.nou komen er 2 mobiele abonnementen bij en die stonden klaar in de app.ik bleef echter steeds een pop up krijgen over dat toevoegen.gebeld met de klantenservice en die hebben toen iets verwijderd en sindsdien kan ik mijn bestaande abonnement niet meer toevoegen.ze hebben meerdere malen mijn account verwijderd maar dit helpt niet.steeds de melding teveel records gevonden.hebben jullie een oplossing?mvg
Ik heb een mobiel abonnement bij odido, en heb nu recent een nieuw internet abonnement afgesloten. Ik probeer nu dit internetabonnement te koppelen, maar dat wil maar niet lukken. Hij komt tot de verificafiecode en dan is er oppeens iets fout. Ik heb het adres gecheckt, het IBAN, dus ik weet niet helemaal wat er fout gaat.
Ik kan blijkbaar telefoonnummers in onze (zakelijke) abonnementen doorschakelen naar een ander nummer, via: https://www.odido.nl/my/abonnement/doorschakelen.Toen ik dat testte, kwam ik tot een vervelende ontdekking: na het inschakelen kon ik het niet meer uitschakelen! Klopt het dat dit na een uurtje wel weer mogelijk is?De opties op de pagina worden ‘grijs’, de “Ja” en “Nee” kunnen niet aangepast worden en ook een ander telefoonnummer invullen helpt niet. Opnieuw inloggen, ook met een andere browser, geeft zelfde grijze opties. Opheffen van doorschakelen via MMI-code op mijn telefoon (##21# bellen) lukte gelukkig wel.Ik belde (vrijdag de 17e) tevergeefs de klantenservice, en na 28 minuten in de wacht werd er opgehangen met een op zijn Nederlands uitgesproken: 'Sorry, an error has occurred'. De tweede keer precies zo.Toen ik dus na een uur nog maar eens inlogde, leek ik wel de doorschakeling aan te kunnen passen.Zou die time-out er af kunnen, of anders op zijn minst een waarschuwing vo
Er staat een abonnement klaar in mijnodido en op de website. Wil ik dit toevoegen krijg ik de melding: er ging iets niet goed.
Ik had een jarenlang een sim onmy abonnement. Recent gewijzigd naar abonnement met nieuwe telefoon met nummerbehoud. Ik heb heel stom de nieuwe bijgeleverde simkaart (met nieuw nummer) weggegooid en de oude in mijn telefoon gehouden. Vandaag zou het nummer overgezet worden, maar kom er dus nu achter dat ik de nieuwe sim kwijt ben waar mijn nummer naar over is gezet.Gebeld met collega's, zij hebben een e-sim voor mij gefixt. Deze moet ik alleen activeren in mijn odido. Maar nu kan ik weer niet inloggen in mijn odido, omdat het een 2stapsverificatie is en ik geen werkende simkaart meer heb. Ik krijg dus de SMS om in te loggen niet binnen.Weer een paar keer gebeld met collega's maar die zeggen het niet op te kunnen lossen en dat ik naar een winkel moet. Ik lees alleen hier dat jullie het wel kunnen activeren.Kunnen jullie dus de e-sim die klaar staat in mijn odido activeren? Naar een winkel gaan is heel lastig voor mij.Alvast bedankt.
Beste Odido medewerker,Ik heb recent een nieuw abonnement en een nieuwe 5G simkaart besteld via de Odido webshop.Mijn prepaidnummer ******9200 heb ik via nummerportering overgezet naar deze nieuwe simkaart.In de Odido app wordt dit nummer echter niet weergegeven. De app vraagt om het oude simkaartnummer ******7113 toe te voegen, maar wanneer ik op “toevoegen” klik, krijg ik telkens een foutmelding.Zou iemand van Odido mijn overgezette nummer ******9200 handmatig aan mijn account/app kunnen koppelen?Alvast bedankt voor de hulp.
Ook mij lukt het niet bestaande abonnementen te koppelen. Ik heb alles eruit gehaald en kreeg toen de melding dat er 3 abonnementen klaarstonden om te koppelen. Ik heb daarop geklikt en kreeg alleen mijn internet + tv abonnement terug. Graag zie ik alles in mijn dashboard terug.
Vandaag 25-05 is het nieuwe abonnement van mijn vrouw ingegaan (samen unlimited). Zij draait nu dus met mij mee op mijn abonnement. Er staat onder haar “oude” account dat haar abonnement niet meer actief is, maar ondanks ontkoppelen blijft het wel zichtbaar staan in haar account. Ik kan hem nu dus niet koppelen aan mijn account omdat hij bij haar er nog staat. Dat terwijl in hem daar al enkele malen op ontkoppelen heb gezet. Er gaat dus iets fout in het systeem. Wil het nummer graag aan mijn account toevoegen. Zag zo juist op de site dat het nummer wel uit haar account is, maar inloggen op mijn account krijg ik een 403 forbidden melding 🤯. En via de app werkt het ook niet (daar staat het nummer nog wel bij haar )Blijkbaar is de app niet goed in het communiceren met de systemen, want die blijft dus hangen. Heb na lang wachten nogmaals via de site wel kunnen inloggen en daar staat het nummer wel er bij, maar kan de naam nog niet wijzigen 😩Dit soort issues kan klanten wel weg jagen als
Ik heb een nieuwe sim only abbonement. Het koppelen in de odido app lukt niet. Wat gaat er fout?
Ik heb onlangs een Start Slim Mini-abonnement afgesloten bij Odido voor de kindersmartwatch (MT42) van mijn dochter.Volgens de informatie op de website kun je met dit abonnement onbeperkt bellen met 2 of 3 Nederlandse nummers, maar ik kan nergens vinden waar of hoe ik die nummers kan instellen.Ik heb al gekeken in Mijn Odido en de Odido app, maar ik zie daar geen optie zoals “favoriete nummers” of “onbeperkt bellen nummers”.Heeft iemand ervaring hiermee? Moet dit via de klantenservice worden ingesteld, of kan ik het zelf doen via een specifieke pagina of menu?
Hey, misschien dat het hier wel lukt. Al 5 keer gesproken met de klantenservice van Odido.Ik heb sinds juli internet+ tv van Odido. Abonnement gekoppeld aan mijn Odido geen problemen. Nu ben ik sinds vorige week overgestapt met mijn telefoon abonnement naar Odido. Nu wil ik deze koppelen aan mijn Odido en ja dat werkte niet. Kreeg te horen dat er een storing was met het koppelen. Paar dagen later weer gebeld. Nu bleek dat mijn gegevens niet overheen kwamen. Ondertussen zijn die aangepast en alles is hetzelfde. Maar kreeg hem alsnog niet gekoppeld. Gisteren gebeld. Mijn account verwijderd en moest na een half uur weer een nieuw account maken. Dit gedaan wat bleek nu kon ik mijn telefoon abonnement wel koppelen maar nu krijg ik mijn internet + tv niet meer gekoppeld. Vandaag weer gebeld en nu krijg ik weer te horen er is een storing. Ik word er nu wel geïrriteerd van. En hoop dat er snel een oplossing komt.
Hallo. Ik heb een probleem omdat ik niet kan inloggen op mijn Odido-account. Na het inloggen krijg ik een sms-code, die nooit aankomt. Vandaag, 8 oktober, zet ik mijn Lebara-abonnement over naar Odido. Is er een manier om dit probleem op te lossen?
Goedenavond, Sinds vandaag staat mijn telefoonnummer op mijn naam. Voorheen stond dit nummer op mijn vaders naam. Nu wil ik alleen een account aanmaken zodat ik mijn maandelijkse facturen kan inzien aan het eind van de maand. Maar ik kom niet verder tot aan de 4cijferige code die ik moet ontvangen via sms. Ik heb dus al een account aangemaakt met mijn emailadres en dit lukt prima en krijg ook een verificatiecode in de mail om mijn account te verifiëren. Dit heb ik gedaan en dan staat er op het dashboard dat er 1 abonnement klaar staat om toe te voegen. Als ik hierop klik, moet ik invullen hoe ik de code wil ontvangen en op welk nummer. Dit heb ik allemaal gedaan en dan staat er dat ik binnen een paar seconden een sms moet ontvangen met de code, maar die komt dus niet binnen. Kan het zijn dat mijn telefoonnummer nog gekoppeld staat aan het emailadres van mijn vader? Groetjes,Wendy van Meel
Het lukt me helaas niet het prepaidnummer 06-40….50 te koppelen aan mijn account. Gr. A,J. van Bulken
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.