Skip to main content
Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan Mijn Odido.

• October 17, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Er staat een abonnement klaar in mijnodido en op de website. Wil ik dit toevoegen krijg ik de melding: er ging iets niet goed. 

Beste antwoord door Winric

Hoi Winric, van harte welkom op de community en goed dat je Mijn Odido gebruikt voor al je abonnementen! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er een Mijn Odido-account gekoppeld stond aan het 06-nummer **12. Dit is een oud account en het mobiele abonnement is deactief. Ik gok dat je Internet + TV abonnement klaarstond om gekoppeld te worden. Echter aangezien het abonnement dat al gekoppeld stond niet maar actief was, lukt het inderdaad niet om actieve abonnement wel toe te voegen. Ik heb het account zojuist verwijderd. 

• Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen. 
  • Je mobiele abonnementen zitten bij Ben. Dus deze kan je koppelen aan je Ik Ben-account. Mocht je hier nog geen account voor hebben, dan kan je deze aanmaken via Account aanmaken | Ben.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hoi Marciano,

Alles is gelukt, bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Winric

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Winric, van harte welkom op de community en goed dat je Mijn Odido gebruikt voor al je abonnementen! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct gekeken en ik zie dat er een Mijn Odido-account gekoppeld stond aan het 06-nummer **12. Dit is een oud account en het mobiele abonnement is deactief. Ik gok dat je Internet + TV abonnement klaarstond om gekoppeld te worden. Echter aangezien het abonnement dat al gekoppeld stond niet maar actief was, lukt het inderdaad niet om actieve abonnement wel toe te voegen. Ik heb het account zojuist verwijderd. 

• Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en Internet + TV te koppelen. 
  • Je mobiele abonnementen zitten bij Ben. Dus deze kan je koppelen aan je Ik Ben-account. Mocht je hier nog geen account voor hebben, dan kan je deze aanmaken via Account aanmaken | Ben.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi Marciano,

Alles is gelukt, bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Winric

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Winric, geweldig en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!