Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen aan abonnementen

• August 20, 2025
  • 11 reacties
  • 120 Bekeken

Ik had een mobiel abonnement bij Tele2, omdat Tele2 Odido is geworden, zit ik met dit probleem.

nu wil ik mijn mobiel abonnement toevoegen aan de abonnement die ik heb bij odido, dan krijg ik een melding met: Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account, ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account.

Ik heb nu totaal geen overzicht op mijn mobiele abonnement, die ik heb bij jullie.

Kunnen jullie mijn helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Marleen, van harte welkom op de community en leuk om te zien dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Ik help je hier graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zorg ik ervoor dat je heel snel je abonnementen weer kan inzien.

Wellicht moet je oude account losgekoppeld en verwijderd worden. Dit kan ik gemakkelijk voor je doen. Of wil je 2 abonnementen koppelen die beide op een andere naam staan? Ook dit komt dan helemaal goed. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik aan de slag! 😊

11 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marleen, van harte welkom op de community en leuk om te zien dat je al sinds Tele2 bij ons bent! Ik help je hier graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan zorg ik ervoor dat je heel snel je abonnementen weer kan inzien.

Wellicht moet je oude account losgekoppeld en verwijderd worden. Dit kan ik gemakkelijk voor je doen. Of wil je 2 abonnementen koppelen die beide op een andere naam staan? Ook dit komt dan helemaal goed. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? Dan ga ik aan de slag! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 21, 2025

Heb ik gedaan.

Ik wil graag mijn mobiele abonnement juist koppelen aan de rest van de abonnementen, wat nu juist niet lukt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marleen, bedankt voor het invullen van je profiel! Alleen het huisnummer komt niet overeen met die bij ons in het systeem staat. Wil je deze controleren en aanpassen?

Ik heb wel direct meegekeken en ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal lekker gaat. In het systeem lijken zowel mobiel en Internet + TV gekoppeld te staan, maar in je Mijn Odido zie ik alleen je mobiele abonnement. Ik heb Internet + TV aan de achterkant losgekoppeld. Het zal 15 minuten duren om dit te verwerken. Zet je alleen nog het juiste huisnummer in je profiel? Dan kijk ik zometeen gelijk weer mee of het verwerkt is en of het gaat lukken om Internet + TV opnieuw te koppelen! 😊

Klopt het dat het gaat om het account met e-mailadres m***r@outlook.com en heb je alleen 1 mobiel abonnement en Internet (+ TV)?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 22, 2025

Hoi Marciano,

Het was inderdaad niet het goeie huisnummer, ik heb het aangepast.

Het account met het emailadres van [E-mailadres verwijderd door moderator] klopt helemaal.

Ik heb inderdaad 1mobiel abonnement en internet + tv van odido

(Mobiel abonnement was van tele 2)

Alvast bedankt dat je het wilt oplossen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marleen, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het corrigeren van het huisnummer. Ik heb je e-mailadres ook verwijderd uit je reactie. Let op dat topics en reacties openbaar zijn. Alleen de gegevens in je profiel en priveberichten zijn prive. Ik zie dat Internet + TV losgekoppeld is en hij staat in Mijn Odido klaar om opnieuw gekoppeld te worden. Laat je het me weten of dit is gelukt? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 25, 2025

Hoi Marciano,

Ik heb mijn internet + tv nu gekoppeld, kan ik nu ook mijn mobiele abonnement koppelen? Zodat ik daar nu ook inzicht op kan hebben?

Gr Marleen 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marleen, super dat Internet + TV nu gekoppeld is! Je mobiele abonnement zou nu ook gekoppeld kunnen worden. Ik heb direct gekeken en in het systeem lijkt het alweer of nog steeds gekoppeld te zijn. Wil je mobiel eens proberen te koppelen? Mocht het niet lukken dan wil ik hem nog een keer aan de achterkant verwijderen. Als het dan nog niet lukt, dan zet ik het door naar mijn technische collega’s. Maar ik verwacht dat het wel moet lukken!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 26, 2025

Mobiel koppelen lukt helaas weer niet, geeft het weer een foutmelding dat het nog gekoppeld is en los gekoppeld moet worden.

Zit niet echt mee op deze manier.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marleen, bedankt voor het proberen. Wat apart dat het niet lukt, ik heb het zojuist nog eens geprobeerd en ik krijg inderdaad weer de foutmelding, terwijl het mobiele abonnement aan de achterkant wel gekoppeld wordt. Ik heb direct een case uitstaan bij mijn collega’s van de technische dienst. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je direct weten. Het gaat om casenummer: 79273122.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 17, 2025

Hoi Mariano,

Tot heden wil het nog steeds niet lukken om telefoon abonnement te koppelen aan mijn tv en internet op mijn account.

Het blijft aangeven dat er iets mis gaat.

Gr Marleen 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Marleen.vlaar welkom terug op onze community! Wat gek dat het nog niet lukt. Ik heb het ticketnummer er meteen bijgepakt en ik zie dat ze een account hebben ontkoppeld wat in de weg stond voor het koppelen van je abonnementen in 1 account. Soms helpt het om je huidige account te verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen. Dat heb ik zojuist in orde gemaakt en je huidige account verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uur om dit te verwerken. 

Maak daarna gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Mocht het niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en ontvang ik een screenshot van de foutmelding die je precies te zien krijgt (graag zonder privégegevens). Dan kan ik het nogmaals voor je doorzetten, zodat het onderzocht kan worden!