Skip to main content
Beantwoord

Telefoonnummer gekoppeld aan andere account

• October 30, 2025
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account, om dat het aan een andere account gekoppeld zou zijn. Hoe kan ik dit aanpassen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Silverfreak ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er al een account bestaat met het e-mailadres uit je profiel, waarin je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld. Ik zie dat er voor het laatst met dat account in september is ingelogd. Weet je de inloggegevens niet meer? Vraag deze dan gerust aan via onze website en stel daarna een nieuw wachtwoord in. Dan zou je weer met het account moeten kunnen inloggen en alles van je abonnementen moeten kunnen inzien. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan kan ik eventueel het huidige account verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt koppelen. 

Ik hoor het graag van je! 😁

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Silverfreak ik snap heel goed dat je je telefoonnummer wilt kunnen koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik wou meteen met je meekijken, alleen zie ik dat ik in je profielgegevens nog je geboortedatum mis. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik daarna meteen met je mee! 

Heb je momenteel een bestaand account en weet je de inloggegevens niet meer? Dan kun je deze heel gemakkelijk opvragen via onze website en gerust een nieuw wachtwoord instellen. Zo heb je binnen no-time weer toegang tot je account. Wel zo fijn. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 31, 2025

Toegevoegd! Alvast bedankt :)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Silverfreak ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er al een account bestaat met het e-mailadres uit je profiel, waarin je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld. Ik zie dat er voor het laatst met dat account in september is ingelogd. Weet je de inloggegevens niet meer? Vraag deze dan gerust aan via onze website en stel daarna een nieuw wachtwoord in. Dan zou je weer met het account moeten kunnen inloggen en alles van je abonnementen moeten kunnen inzien. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan kan ik eventueel het huidige account verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt koppelen.