Skip to main content
Beantwoord

hulp nodig bij mijn odido account koppelen

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Hoi, 

ik kan mijn telefoon abonnement niet toevoegen aan mijn account, hij zegt dat mijn nummer niet bestaat.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Priscilla0099 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je een bestaand account hebt, waarin je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld. De reden dat je je mobiele abonnement niet kunt toevoegen aan dit account, heeft te maken met dat de naam en de geboortedatum niet exact overeenkomen met elkaar. 

Bij je mobiele abonnement staan de initialen P.A. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de P. Daarnaast staat bij je Internet + TV abonnement het geboortejaar 2002 vermeld en bij je mobiele abonnement 2001. Ik vermoed dat het fout staat ingesteld bij je Internet + TV abonnement, want ik zie in je profielgegevens 2001 vermeld staan. Klopt dat? 

Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Laat je weten wanneer je deze hebt verstuurd? Dan pas ik daarna de naam en geboortedatum aan naar de juiste gegegevens, zodat je daarna je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account! 

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@Priscilla0099 ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Probeer je deze te koppelen aan een bestaand account, waar al een abonnement in staat gekoppeld? Goed om te weten: dit is alleen mogelijk als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Krijg je de foutmelding bijvoorbeeld alleen te zien in de app? Kun je het eens proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 5, 2025

Het lukt op geen 1 om in te loggen,  ik heb profiel ingevuld.

met vriendelijke groet,

priscilla

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Priscilla0099 dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je een bestaand account hebt, waarin je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld. De reden dat je je mobiele abonnement niet kunt toevoegen aan dit account, heeft te maken met dat de naam en de geboortedatum niet exact overeenkomen met elkaar. 

Bij je mobiele abonnement staan de initialen P.A. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de P. Daarnaast staat bij je Internet + TV abonnement het geboortejaar 2002 vermeld en bij je mobiele abonnement 2001. Ik vermoed dat het fout staat ingesteld bij je Internet + TV abonnement, want ik zie in je profielgegevens 2001 vermeld staan. Klopt dat? 

Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Laat je weten wanneer je deze hebt verstuurd? Dan pas ik daarna de naam en geboortedatum aan naar de juiste gegegevens, zodat je daarna je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account!