Skip to main content

Help me in te loggen in de app

• November 18, 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hoi. Ik heb een maand geleden twee abonnementen aangeschaft van esims. Eentje voor mijn vriendin en eentje voor mezelf, beiden op hetzelfde adres. Nu kon zei haar esim gelijk gebruiken en ik moest wachten tot mijn oude abonnement is afgelopen. Ik krijg al vanaf het begin de optie om 2 accounts (die van mezelf en die van mijn vriendin) toe te voegen en als ik daar op druk dan krijg ik een error, zie foto’s. Mijn vriendin kon wel inloggen met haar account op haar mijn Odido maar ik kan niet op die van mezelf inloggen. Ik heb denk ik al 6 keer gebeld in totaal en niemand helpt. Overgestapt naar Odido maar vooralsnog alleen nog maar gedoe geweest. 

November 19, 2025

Goedemorgen K, superleuk dat jij en je vriendin samen voor Odido hebben gekozen. Welkom! Wanneer start je abonnement bij ons? Vanaf dat moment kan je je eigen abonnement ook in Mijn Odido koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht het vanaf je startdatum nog niet lukken, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time ook je eigen abonnement gekoppeld! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen K, superleuk dat jij en je vriendin samen voor Odido hebben gekozen. Welkom! Wanneer start je abonnement bij ons? Vanaf dat moment kan je je eigen abonnement ook in Mijn Odido koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht het vanaf je startdatum nog niet lukken, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time ook je eigen abonnement gekoppeld! 😊