Ik had een internet abonnement gekoppeld aan mijn account en dit werkte perfect.
nou komen er 2 mobiele abonnementen bij en die stonden klaar in de app.
ik bleef echter steeds een pop up krijgen over dat toevoegen.
gebeld met de klantenservice en die hebben toen iets verwijderd en sindsdien kan ik mijn bestaande abonnement niet meer toevoegen.
ze hebben meerdere malen mijn account verwijderd maar dit helpt niet.
steeds de melding teveel records gevonden.
hebben jullie een oplossing?
mvg
Beste antwoord door valentijnmontage
Hoi Peter Valentijn, bedankt voor de gegevens! Ik heb ze wel direct uit je topic gehaald en in je profiel gezet. Ze stonden namelijk openbaar. Ik heb direct gezocht en ik zie nu dat er een probleem bekend is met deze foutmelding. Onze IT-afdeling is momenteel hard aan het werk om dit op te lossen. Ik zag wel dat er bij Internet + TV in het account 2 initialen staan, namelijk P.J. Wellicht dat dit in ieder geval voor het Internet + TV abonnement in de weg zat. Want bij de mobiele abonnementen komen de gegevens exact overeen. Dus hier is het sowieso afwachten totdat IT het oplost. Onze excuses hiervoor. Ik heb de initalen bij Internet + TV zojuist aangepast naar P., zodat deze overeenkomt met de mobiele abonnementen. Zou je het over een uurtje nogmaals willen proberen? Mocht je dan nog dezelfde foutmelding (we zien verschillen in gegevens in je abonnementen) krijgen, dan log ik in ieder geval een case en dan is het afwachten totdat mijn collega's van IT het hebben opgelost.
Hoi Valentijn, van harte welkom op de community en tof dat je zowel voor Internet + TV als mobiel voor ons hebt gekozen! Zet je je volledige naam, 06-nummers, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de oplossing! 😊
Hoi Peter Valentijn, bedankt voor de gegevens! Ik heb ze wel direct uit je topic gehaald en in je profiel gezet. Ze stonden namelijk openbaar. Ik heb direct gezocht en ik zie nu dat er een probleem bekend is met deze foutmelding. Onze IT-afdeling is momenteel hard aan het werk om dit op te lossen. Ik zag wel dat er bij Internet + TV in het account 2 initialen staan, namelijk P.J. Wellicht dat dit in ieder geval voor het Internet + TV abonnement in de weg zat. Want bij de mobiele abonnementen komen de gegevens exact overeen. Dus hier is het sowieso afwachten totdat IT het oplost. Onze excuses hiervoor. Ik heb de initalen bij Internet + TV zojuist aangepast naar P., zodat deze overeenkomt met de mobiele abonnementen. Zou je het over een uurtje nogmaals willen proberen? Mocht je dan nog dezelfde foutmelding (we zien verschillen in gegevens in je abonnementen) krijgen, dan log ik in ieder geval een case en dan is het afwachten totdat mijn collega's van IT het hebben opgelost.
Goedemorgen Valentijn, superfijn dat het is opgelost en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust in een nieuw topic. De community staat voor je klaar!