Skip to main content

Koppelen abbonnement aan bestaand account

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement bij odido, en heb nu recent een nieuw internet abonnement afgesloten. Ik probeer nu dit internetabonnement te koppelen, maar dat wil maar niet lukken. Hij komt tot de verificafiecode en dan is er oppeens iets fout. Ik heb het adres gecheckt, het IBAN, dus ik weet niet helemaal wat er fout gaat. 

October 17, 2025

Hoi ​@Tdehaan, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aangeeft, ik help je graag verder om je abonnementen te kunnen koppelen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig om je volledig te kunnen helpen. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer die gekoppeld staat, en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan een seintje geeft dan ga ik meteen op onderzoek voor je uit en dan gaan we dit samen oplossen. Alvast bedankt!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 17, 2025

Goed dat je dit hier aangeeft, ik help je graag verder om je abonnementen te kunnen koppelen. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig om je volledig te kunnen helpen. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer die gekoppeld staat, en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan een seintje geeft dan ga ik meteen op onderzoek voor je uit en dan gaan we dit samen oplossen. Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 20, 2025

Hoi Tommie, 

Ik heb nu mijn profiel aangepast en alle informatie die je vermelde toegevoegd!
Hopelijk kan je daar verder mee.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 21, 2025

Hey ​@Tdehaan, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat een paar dingen niet overeenkomen. Dat zijn de initialen en de geboortedatum op het mobiele abonnement. Die staat namelijk op R.H.A en 01-07-1965. Staat het mobiele abonnement toevallig nog op naam van je ouders? Dan moet er een contractovername plaatsvinden op je mobiele abonnement. Hopelijk kan je wat meer duidelijkheid geven hierover, ik zal het topic vast naar de mobiele kant van onze community sturen zodat je bij de juiste moderator terecht komt!