Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer inloggen door verificatiecode van authenticator-app

• October 22, 2025
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb net een iPhone 17 gekocht bij Odido. Nadat ik mijn account heb aangemaakt, kan ik niet meer inloggen. Er wordt namelijk om een verificatiecode gevraagd, maar ik herinner me niet dat ik ooit zo’n verificatiemethode (zoals een authenticator-app) heb ingesteld.

Daardoor kan ik nu helemaal niet meer in mijn Odido-account inloggen. Helaas kan ik de komende dagen ook niet naar een winkel gaan.

Zou iemand van Odido kunnen helpen om de verificatiemethode van de authenticator-app naar sms-verificatie te wijzigen?
Jullie kunnen mij eventueel per e-mail contacteren voor verdere gegevens ter verificatie.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@J W. ,
Dit is wel vervelend, Odido neemt geen contact op met jou,dit is een klant helpt klant community met toezicht van moderators.
Je kan hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice via 0800 - 0092.

Als je wilt wachten op een reactie van een moderator, vul da al de gegevens zoals in mijn onderschrift staat in, in je PROFIEL 
Zodra je dit gedaan hebt, kan je dat hier melden, een moderator reageert dan vanzelf, dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Heb je het eventueel telefonisch kunnen regelen, wil je het dan ook even laten weten?

1 reactie

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hallo ​@J W. ,
Dit is wel vervelend, Odido neemt geen contact op met jou,dit is een klant helpt klant community met toezicht van moderators.
Je kan hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice via 0800 - 0092.

Als je wilt wachten op een reactie van een moderator, vul da al de gegevens zoals in mijn onderschrift staat in, in je PROFIEL 
Zodra je dit gedaan hebt, kan je dat hier melden, een moderator reageert dan vanzelf, dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Heb je het eventueel telefonisch kunnen regelen, wil je het dan ook even laten weten?