Goedemorgen,
Ik ontvang geen sms code om in te loggen in Mijn Odido Ik heb het geprobeerd via de pc, mobiele webbrowser en de app. Meerdere keren geprobeerd, maar ontvang niks. Graag hulp.
Goedemorgen,
Ik ontvang geen sms code om in te loggen in Mijn Odido Ik heb het geprobeerd via de pc, mobiele webbrowser en de app. Meerdere keren geprobeerd, maar ontvang niks. Graag hulp.
Beste antwoord door Dellon230
Goedemiddag
Krijg je bijvoorbeeld wel andere sms'jes binnen of dat ook niet? Zou je dat eens kunnen testen? Het is belangrijk om te weten of het alleen om de verificatie-sms gaat of om alle sms'jes. Ik wil graag met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hallo ik heb sms je met code ontvangen probleem is opgelost ik kan inlogen
Bedankt gr Dellon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.