Ik moet mijn telefoonnummer invoeren voor de 4-cijfercode. Deze krijg ik, vul ik in. Dan heel even staat ie op groen, maar switcht al vrij snel naar een foutmelding: Er ging iets fout, probeer het later nog eens.
Ik zag dat andere mensen hier ook problemen mee ondervonden en dat de oorzaak was dat er al een oud nummer aan is gevestigd, echter geen idee hoe ik dat zelf op kan lossen.
Alvast dank!
Beste antwoord door Dalucre
Hi @Dalucre, ontzettend bedankt voor het aanpassen van je profiel! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat aan jouw Mijn Odido account nog een oude aanvraag stond gekoppeld. Hierdoor kon jouw huidige Internet + TV abonnement niet gekoppeld worden. Ik heb dit account nu helemaal voor je verwijderd. Je kan nu op onze website opnieuw een account aanmaken met jouw eigen e-mailadres. Het koppelen moet nu gelijk goed gaan! Laat je het me weten als het is gelukt?
Hi Nora,
Zojuist heb ik het opnieuw geprobeerd en idd gekoppeld. Dank voor de snelle reactie en hulp.
Hoi Jeremy, van harte welkom op de community. Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig! Staat er al een ander abonnement gekoppeld aan het Mijn Odido account waaraan je je nieuwe abonnement wil koppelen? Dan moeten alle gegevens tussen beide abonnementen exact overeenkomen. Of heb je wellicht een nieuw abonnement en staat je oude abonnement nog gekoppeld aan je e-mailadres? Dan moet het oude account verwijderd worden.
Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik meteen met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement gekoppeld! 😊
Hoi @Dalucre, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen aan je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken. Gaat het om het toevoegen van een mobiele abonnement of een Internet (+ TV abonnement)? Heb je momenteel al een account waar een abonnement in staat gekoppeld? Goed om te weten: het is alleen mogelijk om een extra abonnement aan hetzelfde account toe te voegen als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval?
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Het gaat om een Internet (+ TV abonnement)Ik heb al een account waar een abonnement in hoort te staan? Mijn naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres staan al in het account. Mijn naam, telefoonnummer, postcode etc. staan ook al in het account.
Hoi @Dalucre in dat geval zoek ik het graag voor je uit! Ik zal eerst een verificatie moeten uitvoeren op de gegevens, om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Alleen zie ik de gegevens nog niet terug in je profiel. Zou je de gevraagde gegevens kunnen vermelden in je profiel? Dan kijk ik daarna meteen met je mee!
Hi @Dalucre, ontzettend bedankt voor het aanpassen van je profiel! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat aan jouw Mijn Odido account nog een oude aanvraag stond gekoppeld. Hierdoor kon jouw huidige Internet + TV abonnement niet gekoppeld worden. Ik heb dit account nu helemaal voor je verwijderd. Je kan nu op onze website opnieuw een account aanmaken met jouw eigen e-mailadres. Het koppelen moet nu gelijk goed gaan! Laat je het me weten als het is gelukt?
Hi Nora,
Zojuist heb ik het opnieuw geprobeerd en idd gekoppeld. Dank voor de snelle reactie en hulp.
Hey @Dalucre fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Nora: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Dank je wel en jij ook een hele fijn week gewenst! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.