Skip to main content

Online doorschakelen via Mijn Odido: aanpassen kan pas na een tijd?

• October 20, 2025
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik kan blijkbaar telefoonnummers in onze (zakelijke) abonnementen doorschakelen naar een ander nummer, via: https://www.odido.nl/my/abonnement/doorschakelen.

Toen ik dat testte, kwam ik tot een vervelende ontdekking: na het inschakelen kon ik het niet meer uitschakelen! Klopt het dat dit na een uurtje wel weer mogelijk is?

De opties op de pagina worden ‘grijs’, de “Ja” en “Nee” kunnen niet aangepast worden en ook een ander telefoonnummer invullen helpt niet. Opnieuw inloggen, ook met een andere browser, geeft zelfde grijze opties. Opheffen van doorschakelen via MMI-code op mijn telefoon (##21# bellen) lukte gelukkig wel.

Ik belde (vrijdag de 17e) tevergeefs de klantenservice, en na 28 minuten in de wacht werd er opgehangen met een op zijn Nederlands uitgesproken: 'Sorry, an error has occurred'. De tweede keer precies zo.

Toen ik dus na een uur nog maar eens inlogde, leek ik wel de doorschakeling aan te kunnen passen.

Zou die time-out er af kunnen, of anders op zijn minst een waarschuwing vooraf worden gegeven en achteraf een indicatie wanneer je het weer kan aanpassen?

Bonuspunten voor als de telefonische klantenservice bereikbaar wordt.

October 21, 2025

Hoi Djoris, van harte welkom op de community. Gaaf dat je meerdere zakelijke abonnementen bij ons hebt! Ik heb direct gezocht, maar ik kan niets vinden over dat er 1 uur tussen moet zitten om de doorschakeling weer uit te zetten. Omdat het om een zakelijk abonnement gaat, moet ik je toch vragen opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via 1 van deze kanalen: Service en ondersteuning voor bedrijven | Odido Business. Zij kunnen dit bij de juiste collega's navragen en de feedback doorgeven. Mocht je (ook) particuliere abonnementen bij ons hebben en hier vragen over hebben, dan help ik je daar graag persoonlijk zelf mee! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Djoris, van harte welkom op de community. Gaaf dat je meerdere zakelijke abonnementen bij ons hebt! Ik heb direct gezocht, maar ik kan niets vinden over dat er 1 uur tussen moet zitten om de doorschakeling weer uit te zetten. Omdat het om een zakelijk abonnement gaat, moet ik je toch vragen opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via 1 van deze kanalen: Service en ondersteuning voor bedrijven | Odido Business. Zij kunnen dit bij de juiste collega's navragen en de feedback doorgeven. Mocht je (ook) particuliere abonnementen bij ons hebben en hier vragen over hebben, dan help ik je daar graag persoonlijk zelf mee! 😊