Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen aan mijn Odido-account, maar ik krijg de melding dat het abonnement al is toegevoegd aan een ander account.

• November 1, 2025
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement koppelen aan mijn Odido-account, maar ik krijg de melding dat het abonnement al is toegevoegd aan een ander account.

Kunt u het abonnement verwijderen van het oude account zodat ik het opnieuw kan koppelen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Yousef Alhusami, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen aan je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken. Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Kun je aangeven welk abonnement je probeert te koppelen? Gaat het om je mobiele abonnement of een Internet (+TV) abonnement? 

Geen zorgen, het account kan ik eventueel verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Yousef Alhusami, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen aan je Mijn Odido account, laten we samen naar een oplossing kijken. Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Kun je aangeven welk abonnement je probeert te koppelen? Gaat het om je mobiele abonnement of een Internet (+TV) abonnement? 

Geen zorgen, het account kan ik eventueel verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Wesley_Crawford

Het lijkt erop dat het abonnement nog gekoppeld is aan een ander account. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Odido en hen te vragen het abonnement van het oude account los te koppelen, zodat je het opnieuw kunt koppelen aan je huidige account.