Skip to main content
10000 Topics
overgestapt naar Odido en geen internet en TV
We zijn gisteren overgestapt van Delta naar Odido. Overstap aangevraagd, inclusief gratis monteur. Volgens de bevestiging van Odido zou de monteur alles werkend opleveren en pas weggaan als alles werkt. Mooi niet dus! De monteur ging weg met de mededeling dat Odido iets administratiefs moest doen, dan zouden we signaal hebben. Nadat ik Odido gebeld had, was het verhaal dat Delta een patch moest annuleren en dat ze daar de hele dag de tijd voor hadden. De volgende ochtend nog steeds geen internet en TV dus weer gebeld. Nu een verhaal dat de storing doorgezet was maar dat Delta iets moest doen. Na een aantal uren weer gebeld en toen was het verhaal dat Delta mij zou bellen voor een afspraak en dat ze 5 werkdagen hebben om dit op te lossen. Overstap was op vrijdag, in het weekend doet niemand iets en vanaf maandag gaan de 5 werkdagen in. Na 2 werkdagen is het kerst dus ik heb er weinig vertrouwen in dat dit snel opgelost gaat worden. Bij Odido interesseert ze dat niet. Ze wijzen alleen naar Delta. Waardeloze service en belachelijk dat een overgang van Delta naar Odido zo’n ellende zou geven. Het meest frustrerende is dat je niets anders kunt doen dan wachten. Je hebt geen enkel middel om die bedrijven tot actie te dwingen. Dat je als klant geen internet en TV hebt, maakt hem niets uit. Slechte service, slechte communicatie en misleidende berichten.
Al bijna een maand geen internet
Goedemorgen, Sinds 3 september zitten wij al zonder internet. De communicatie hierover vanuit jullie is ontzettend slecht. Ik moet elke keer opnieuw bellen voor de s.v.z. Vervolgens wordt er mij meerdere keren beloofd dat ik door jullie wordt teruggebeld over het vervolg zodat ik niet telkens erachter aan moet en opnieuw het hele verhaal moet doen. Dit wordt dan niet gedaan. Ook zou ik een mail krijgen over iets met delta (geen idee wat dit is) maar ook deze heb ik niet ontvangen. 4 september is de eerste monteur geweest. Hij gaf aan dat op de route naar de kast buitenshuis waar het signaal op stond was gegraven, grote kans dat er een kabel was geraakt zei hij. Hij zou de graafploeg aansturen maar ik heb nooit gehoord of dit is gebeurd of niet. Het signaal is daarna op een andere kast in een andere straat gezet. In het verleden heeft dit (signaal op andere kast zetten) heel veel gedonder gegeven waarbij we 2 maanden geen internet hadden. Het voelt nu als een herhaling van zetten uit het verleden. Ik heb al meerdere keren gevraagd om duidelijkheid of er gecontroleerd is of er niet een kabel is geraakt en of dat niet het probleem is (wat de 1e monteur aangaf). Jullie maken notities van deze vraag maar ik krijg er nooit een antwoord op. Mijn geduld raakt nu wel een beetje op en ik ervaar dat bellen hierover geen zin heeft: ik krijg elke keer een ander aan de telefoon, ik moet het verhaal elke keer opnieuw doen, sta soms lang in de wacht en wordt dan vergeten, afspraken worden niet nagekomen, wordt soms van het kastje naar de muur gestuurd (odido wijst naar KPN en andersom). Vandaar dat ik het nu via deze route probeer. Ik hoop dat iemand bovenstaande serieus neemt en pro-actief gaat oppakken. Met vriendelijke groet
wachten op installatie,tegenstrijdige info helpdesk
Begin oktober glasvezel aangevraagd met aansluitdatum 14 november. Aanvraag ging makkelijk en werd bevestigd . Omdat ik niets hoorde en ik op internet las dat je het installatiepakket zo’n 2 weken tevoren zou moeten ontvangen vorige week contact met helpdesk opgenomen. Was maar goed ook, Odido heeft blijkbaar geen controle op dit soort zaken, anders was er niets meer gebeurd. Behulpzame helpdeskmedewerker vertelde mij dinsdag dat er geen patch zou zijn in de centrale en dat zij dit zou oppakkken. Kreeg inderdaad ‘‘s middags een mailtje dat er een melding bij de technische dienst was gedaan en dat ik binnen 3 werkdagen meer info zou ontvangen. Omdat ik na die 3 werkdagen niets gehoord had afgelopen vrijdag weer contact met de helpdesk en een wederom behulpzame medewerker kon mij vertellen dat de onderaannemer 18 uur tevoren in het wijkstation was geweest en dat die het nu wel zeer snel zou afmelden. Ik kon misschien vrijdag en anders het weekeind wel een mail verwachten over versturen installatiepakket en afspraak Guidion. Echter vandaag (maandag) niets gehoord en dus vanmiddag de helpdesk maar weer gebeld. Medewerker zij mij op niet al te vriendelijke toon dat ik geduld moest hebben en dat alles wat gedaan moest worden gedaan was. Toen ik hem confronteerde met de uitspraken van zijn collega dat er al iemand in het wijkstation was geweest zei hij dat dit onzin was. “Collega’s geven wel vaker foutieve informatie”. Vraag me inmiddels af wat waar is en ik ben benieuwd of ik eerdaags toch wordt aangesloten. Blijft raar dat je begin oktober een contract afsluit per 14 november en dat je er vervolgens zelf achteraan moet om dit te bewaken.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen