Skip to main content

Ik heb een mail gestuurd naar Odido, ik heb hierbij geantwoord op de mail van Odido service. Het stond ook in de mail, die ik had gekregen, dat dit kon. Nu kreeg ik een automatisch antwoord dat de mail niet in behandeling wordt genomen en dat het mailadres niet gebruikt wordt voor rechtstreeks mails.

Dus zoals het onderwerp aangeeft: Is mijn mail nu wel in behandeling genomen, aangezien ik antwoordde op de mail op verzoek van Odido zelf?

Gr.

Hoi ​@Nikkk ,

Per mail is er niet echt klantenservice mogelijk. Sneller is het als je hier je vraag neerzet, dan kunnen andere klanten en moderators je verder helpen.

Dat is dan vreemd dat de klantenservice dit zelf aangeeft, zie screenshot.

Hi ​@Nikkk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat jouw antwoord inderdaad niet goed binnen is gekomen, mijn excuses hiervoor. Wel kan ik je via deze weg verder helpen met jouw verzoek! Ik zie namelijk dat je het abonnement bij ons wil opzeggen vanwege de voorwaarden die veranderen. Je hebt altijd een maand opzegtermijn, waardoor ik het abonnement op zijn vroegst voor je kan opzeggen op 20 januari. Is dit ook de datum waarop je wil dat ik het abonnement voor je stopzet of heb je liever een andere datum? Dan maak ik dit voor je in orde. 

Beste ​@Nora van Odido ,

Dankjewel voor je bericht,  gek dat er gezegd wordt dat ik op de mail kan replyen. 

Graag per 20-01-25 dan opzeggen, dat de voorwaarden veranderen is inderdaad een reden en heel langzaam internet en het wegvallen ervan is ook een reden. Komt voor mij dus goed uit dat de voorwaarden veranderen en kan ik dus kosteloos opzeggen. 

Ik ontvang graag een bevestiging van je via de mail.

Met vriendelijke groet,

Nikkk

Hi ​@Nikkk, ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt en het abonnement zal per 20 januari 2025 stopgezet worden. Hier wordt geen afkoopsom voor in rekening gebracht. Je krijgt nog een e-mail van ons ter bevestiging van de opzegging. Het stukje in de e-mail over de afkoopsom is voor jou dan ook niet van toepassing. Zodra de einddatum van het abonnement dichterbij is, krijg je nog een e-mail van ons met de retourinstructies voor de apparatuur. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust aan me weten. Ik ben er voor je! 

Reageer