Skip to main content
10000 Topics
Zelf Aansluiten Glasvezel
Beste, Vanwege veel problemen is mijn bestelling pas halverwege deze maand doorgekomen, waar ik deze oorspronkelijk had besteld met aansluitingsdatum 10dec. Na een aantal keer bellen met de klantenservice is het gelukt om de bestelling te plaatsen. Nu is vandaag het aansluitpakket binnengekomen, maar was de eerstvolgende mogelijkheid voor de monteur pas 7jan. Dit duurt te lang, vooral als je twee dagen thuiswerkt, en internet dus gewoon echt nodig is. Ik had het abonnement in eerste instantie zo gepland dat de aansluiting direct na de verhuizing was geweest. Vanwege het nog lopende abonnement van de vorige bewoner was dit niet mogelijk (ook Odido). Nu wil ik de boel zsm aansluiten, en dat wil ik zelf kunnen doen. Omdat het vorige abonnement op dit adres ook al Odido was, hoeft er enkel een modem aangesloten te worden. Er hangt al een Huawei mediaconverter, dus ik hoef niet te knoeien aan de glasvezelkabels zelf. Echter staat er online dat dit dus ook niet mag, en ik kon niet kiezen voor de optie zelf aansluiten. Waarom niet? Ik heb niet de luxe hierop te wachten. Ook heb ik veel geprobeerd om alsnog het abonnement op tijd te krijgen, maar omdat het systeem niet om kan gaan met een aanvraag als er nog een abonnement op het adres staat is dit dus niet gelukt. Hoe kunnen we dit oplossen? Kan ik het niet alsnog zelf doen, en de eventuele administratieve handeling zelf naar jullie communiceren? Dat het niet mogelijk is lijkt me onzin; technisch kan het, en gezien mijn eigen technische achtergrond moet het lukken. Vriendelijke groet, en ik hoor graag van jullie!
Bedenk termijn internet tv
Beste lezer. Ik vraag mij af of ik nog gebruik kan maken van mijn 15 dagen bedenktijd? Ik heb eind november internet + tv afgesloten bij Odido. Ik ben midden in een verhuizing. Ik heb op 20 november alles ingevuld en besteld op de site. Zo’n 5 dagen later werd het pakket geleverd en kreeg ik mail van Guidion voor de installatie. Naar meerdere tijdvakken aangegeven te hebben kreeg ik geen gehoor. Hierop heb ik eerst even gewachten en later contact opgenomen. Ze zeiden aan de telefoon dat er voor 8 december een monteur kon komen. Via whatsapp contact zeiden ze dat dit niet mogelijk was en werd het 12 december. Ik hoorde maar niks dus heb gisteren, 10 december nogmaals gebeld, toen kreeg ik ineens te horen dat er wel een monteur in de buurt was die langs kan komen. Top natuurlijk. Hij de boel geïnstalleerd en geactiveerd en zei dat alles goed werkte. Ik had wifi en de tv werkte. Die avond was ik bezig met op de eerste verdieping mn gaming setup aan te sluiten en merkte ik dat ik heeel slecht internet heb daar. Tot geen internet op de kamer ernaast. Dit is zo’n 5-6 meter van de modem in de meterkast. Het internet is sindsdien kort gezegd slecht. Ik haal beneden bij de modem 300-500 mbs terwijl ik 1gbs heb afgesloten. Op de 1e verdieping haal ik max 100 mbs en op mn slaapkamer heb ik geen eens bereik. Ik ben er erg ontevreden mee en zou mij willen beroepen op de bedenktijd. In principe heb ik pas sinds gisteren gebruik kunnen maken van de diensten van odido. Lijkt mij dat ik dan nog in mn bedenktijd zit.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen