Skip to main content
Beantwoord

wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

• December 2, 2025
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Goedemorgen,

tweeënhalve week geleden heb ik een e-mail ontvangen dat er een creditering is aangemaakt. Twee weken geleden ontving ik een e-mail dat ik een bedrag retour ontvang van 110 euro. Dit betreft de mediabox en een korting.

Ik heb telefonisch contact gehad en werd er gezegd dat de betaling is gedaan. Ik heb tot op heden nog niet het bedrag retour ontvangen. Graag ontvang ik hier wat duidelijkheid over.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@esssie90, daar geef ik je graag wat meer informatie over.

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we vandaag het bedrag hebben overgeboekt naar je rekening. Als heb je hem al ontvangen of krijg je het binnen een paar dagen op je rekening! 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 2, 2025

Hallo ​@esssie90 

Heb je nog een abonnement lopen? Misschien wordt het bedrag dan verrekend met de volgende factuur. Een terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 2, 2025

@Waqqas ik heb inderdaad een abonnement lopen, maar na betaling van het abonnement blijft er nog een betaling open van 110 euro. Ik heb alle gegevens ingevuld dus hopelijk krijg ik snel een reactie van een moderator 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 3, 2025

Kan een moderator hier nog naar kijken? Want ik word niet veel wijzer als ik bel.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • December 4, 2025

Hey ​@esssie90, daar geef ik je graag wat meer informatie over.

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we vandaag het bedrag hebben overgeboekt naar je rekening. Als heb je hem al ontvangen of krijg je het binnen een paar dagen op je rekening!