Skip to main content

Topics worden gesloten beschouwt zonder oplossing

• 24 november 2024
  • 31 reacties
  • 439 Bekeken

• is een Master Poster
  • 22 reacties

Hallo, in de meeste reacties vanuit Oidido heb ik te horen gekregen dat ik antwoord zou moeten verwachten vanuit ODF, deze heb ik echter gedurende deze afgelopen maanden tevens niet gehoord ondanks vele pogingen met hen in contact te komen. Dus mensen van Oidido geven telkens aan als conclusies in hun schrijven aan dat zij contact zullen zoeken met die ODF.

Tot op heden, zoals mijn laatste bericht in de vorige twee posts laat zien, geeft de website van ODF te kennen dat ik glasvezel zou mogen verwachten en dat zij contact zullen opnemen. Echter zoals tevoren beschreven, ik heb tot op heden enkel door verwijzingen wat betreft status en contact gekregen naar ODF en dus ook van ODF niks te horen gekregen. Dit doet sterk rieken naar van kastje naar de muur … nu ook mijn posts plotseling gesloten worden door de mensen van Oidido raak ik langzaam aan toch steeds onzekerder over wat ik eigenlijk mag/moet verwachten.

Naast dat het bijzonder onvriendelijk is, mijn vragen zijn toch niet abnormaal daar ik sinds oktober van het VORIG jaar wacht op enig duidelijkheid

Graag terugkoppeling ,

tevens niet het topic als beindigd beschouwen … svp !!!

Uitgelichte reactie

24 november 2024

Hallo ​@vitalae je kan je vraag stellen in 

Dit topic is gewoon open maar staat op beantwoord omdat een medewerker van Odido gereageerd heeft. je vervolg topic is gesloten omdat het een dubbel topic was met bovenstaande. net als deze.

31 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 24 november 2024
Uitgelichte reactie

Hallo ​@vitalae je kan je vraag stellen in 

Dit topic is gewoon open maar staat op beantwoord omdat een medewerker van Odido gereageerd heeft. je vervolg topic is gesloten omdat het een dubbel topic was met bovenstaande. net als deze.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 1 december 2024

Weer een week voorbij zonder inhoudelijke terugkoppeling.

Krijg enkel te horen dat mijn topics dubbel zijn, dat men een verzoek om feedback heeft verstuurd naar ODF en dat men wacht op nadere informatie … echter een concreet antwoord of feedback op mijn vragen in al deze topics heb ik nog steeds niet.

Wanneer je de topics, ook al dubbel, alle na leest zie je dat ik telkens vraag om de status, in alle topics wordt verwezen naar dat er een antwoord zou zijn gegegeven, echter dezelfde personen in de topic zeggen dat ze wachten op antwoord vanuit ODF … nu ik tevens nog geen antwoord zelf van ODF heb gekregen is het toch niet verwonderlijk dat ik nog steeds verzoek om antwoord ?

Dus wat kan ik nu feitelijk concreet verwachten, ODF zei dat men 1 ste kwartaal dit jaar verwachtte !!!!, ook dat lijkt mij een weer niet erg zorgvuldige vorm van feedback .

Voel me nog steeds van kastje naar muur gestuurd door alle betrokkenen …

Status ?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 2 december 2024

@vitalae Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Als ik deze informatie voor je had, zou ik dit ook met alle liefde met je delen. 

Echter is het zo dat wij bij een glasvezelbestelling echt afhankelijk zijn van de werkzaamheden van de netwerkbeheerder. Zolang er geen glasvezel beschikbaar is of de werkzaamheden nog niet volledig zijn afgerond, kunnen wij onze diensten niet leveren. 

Daarnaast hebben wij verschillende opleverscenario’s wanneer er glasvezel wordt besteld. Ik adviseer je om een kijkje te nemen in dit topic voor meer informatie over de verschillende scenario’s: Ik heb Glasvezel besteld. Wat nu? | Odido community

In jouw geval, wordt er gewerkt aan de aanleg van een nieuwe glasvezellijn. Hierdoor is het op jouw adres alleen mogelijk om glasvezel te bestellen als pre-order. Bij een pre-order is er geen plandatum bekend. Op dit moment is de status dus dat wij moeten afwachten tot de werkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn afgerond. Zodra zij bij ons aangeven dat dit het geval is, gaan wij gelijk aan de slag om de binnenshuis installatie zo snel mogelijk in orde te maken. 

Natuurlijk wil ik graag voor je uitzoeken of er inmiddels al meer bekend is over de voortgang. Ik heb daarom meteen navraag gedaan bij mijn collega’s van de technische dienst. Zodra zij meer weten, zullen zij dit ook met jou delen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik ergens anders bij kan helpen? Ik wil je wel vragen om 1 van de topics te kiezen, zodat alles overzichtelijk blijft Op die manier kunnen we je het beste helpen. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 6 december 2024

Op 2 december 2024 ontvang ik vanuit Oidido dit volgende bericht :

Je melding is doorgestuurd

Hallo Eelco,

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer XXXXXXX.
Je ontvangt hierover binnen 3 werkdagen meer informatie.

Het is voor de goede orde nu 6 december en ik wil niet flauw doen, echter dit is toch wel weer een van de vele concrete voorbeelden dat het binnen de Oidido organisatie allemaal niet echt op orde is, dus ik terrecht aangeef dat ik meer dan 365 dagen aan een lijntje gehouden wordt.

Het is zo jammer dat zelfs de geschillen commissie en bende onbetrouwbare lui zijn die eerder kiezen voor een ondernemer dan zijn / haar “klanten” …

Ben beniewd wanneer ik feitelijk internet zal hebben ….

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13354 reacties
  • 9 december 2024

Hey ​@vitalae, door de drukte is de wachttijd iets langer. Het ticket staat nu nog open, mijn excuses voor het ongemak! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 12 december 2024

Niet om cynish te worden, echter ik sta nu vervolgens in de wacht bij:

• Oidido voor gegevens en levering van mijn glasvezel aansluiting
  • Oidido voor de feedback/gegevens van een aangemaakte ticket, die ook te laat is …
  • bij ODF voor de voortgang / informatie betreffende mijn glasvezel aansluiting

mijn geduld wordt wel beproefd zo in het afgelopen jaar met wachten ….

Volgend jaar beter ?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13354 reacties
  • 13 december 2024

Hey ​@vitalae, de wijkcentrale is nog niet bekend. Daar moeten we op dit moment op wachten voordat we meer informatie hebben. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 6 januari 2025

Hallo , we zijn alweer een 20 dagen verder ; is er al wat meer nieuws bekend van mijn aansluiting.

Volgens de ODF website ligt er glasvezel in mijn straat, kan ik ingaan om een abonnement te bestellen,

echter dat heb ik al veel eerder gedaan, dus ik ben benieuwd wanneer de sprietjes bij ons in de straat worden doorgetrokken in de appartementen complex.

dank voor het begrip,

eelco vitalis

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13354 reacties
  • 8 januari 2025

Hey ​@vitalae, wij hebben nog geen nieuwe informatie over de oplevering. Daarnaast is er ook sprake van hoogbouw, hierdoor kan het langer duren voordat ze de glasvezel naar binnen kunnen trekken. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 10 januari 2025

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 76 reacties
  • 10 januari 2025

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 11 januari 2025

Voor de lezers die niet geheel begrijpen wat mijn punt van kritiek nou hier is.

Ik heb, zoals je kunt lezen, aangegeven dat ik de communicatie van ALLE partijen op zijn zachts gezegd heel erg K*T vind. Er worden ogenschijnlijke beloften gedaan, zogenaamde informatie gedeeld door allerhande personen en feitelijk gebeurt er helemaal niks, nada, noppes. Kortom dat voelt alsof ik omringd ben door een grote groep van mensen die maar wat roepen om waarschijnlijk zichzelf te kunnen horen, maar ik schiet er geen snars mee op. Zelfs de mensen waar je een klacht zou moeten kunnen escaleren en tot hopelijk een oplossing gezamenlijk komen, ; lijken zich van geen kwaad bewust en zeggen zoveel als dat een ieder hier betrokken zich ter goeder trouw “acteert”.

Volgens mij is het eigenlijk niet ingewikkel ; in november 2023 kreeg ik te horen na contact met de klanten service dat DSL zou komen weg te vallen. Daarop was het advies/suggestie om na te kijken of glasvezel iets zou kunnen zijn. Dat heb ik gedaan en mede omdat ik een ex-medewerker van Dutchtone/Orange Arnhem ben geweest, dus vanaf de begin dagen, had ik er een juist gevoel bij. Ook omdat ik mijn hele sociale omgeving naar zowel Tele2,T-Mobile of nu Oidido heb gewezen; goede kwaliteit en geen gelul … Ook heb ik zelf nog een mobiel nummer al die jaren, mijn werk nummer van Dutchtone heb ik laten vervallen, dus een korting  was een mede overweging.

Later in gesprek met de klachten commissie bleek dat ik niet zozeer op een mooie aanbieding was ingegaan maar meer een zogenaamde VOOR-IN-TEKEN lijst. Ook ok, echter NERGENS wordt daarin

vermeld hoe (erg, ongelooflijk) lang een en ander eventueel zou kunnen gaan duren. Wat de geschillen commissie met de vertegenwoordigers van Oidido in deze zaak mij wel konden garanderen dat ik nimmer zonder internet zou komen te zitten, men is wettelijk verplicht om na het afsluiten van de DSL,men moet een alternatief bieden.

Het arttikel dat ik hier quote is feitelijk in alle communicaties de enige juiste bron van informatie gebleken:

namelijk dat de deadline tussen Oidido en KPN een maximale termijn van 3 jaren heeft. Hetgeen ik er dus inlees wat betreft mijn situatie is tweeledig :

• ik wordt zeker niet afgesloten en men is wettelijk verlicht mij een alternatief te bieden, dus ik kom praktisch gezien niet zonder internet te zitten. Tijdens de geschillen commissie en de vertegenwoordigers van Oidido sprak men de verwachting uit dat een en ander nog wellicht een jaar zou kunnen duren …
  • ik weet nu dus uit het artikel dat ik nog maar max drie jaren eventueel zou moeten wachten op een oplossing in casu ; dus of glasvezel of een alternatief, mits ik bij Oidido wil blijven

Voorzichtig gesteld had mij alle ruis bespaart kunnen zijn gebleven wanneer men gewoon direct, concreet en zonder enige schroom van inhoudelijk kennis te woord had willen staan.

De keuze voor mij was dan eenvoudig geweest ; namelijk nog 3 jaren maximaal het hebben van DSL en daarna een passende oplossing vanuit Oidido, of ik zou al een jaar geleden hebben kunnen kiezen voor bijvoorbeeld een snellere kabel verbinding of kunnen gaan voor een glasvezel aansluiting vanuit de KPN met wellicht een minder lange wachtperiode.

Ik voel niet alleen aan het lijntje gehouden door Oidido, ODF en de geschillen commissie, dat artikel toont aan dat het ook het geval is geweest.

Dus nu is aan mij de keuze, die ik feitelijk ook zou mogen verwachten, wil ik nog max drie jaren wachten en blijven bij Oidido ….

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 30 januari 2025

Weer 19 dagen verstreken , Is er al wat meer bekend wat ODF en mijn aanleg  betreft ?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8632 reacties
  • 30 januari 2025

Het bumpen van je topic hier, terwijl je bij de geschillencommisie hebt gehoord dat het nog lang kan duren heeft niet zoveel zin. Je behoudt DSL maar als dat ophoudt heeft Odido tegenwoordig een ander alternatief, Klik en klaar.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 30 januari 2025

Beste Eric,

ik krijg de indruk dat jij niet het correcte plaatje van de onderliggende verhoudingen voor ogen hebt in case.

Ik ben klant van Tele2, die weer op haar beurt onderdeel is geworden van Oidido.

Mijn voor-inteken-lijst-contracts-voorstel is met Oidido. en

Mijn klacht bij de geschillen commisie gaat over de gang van zaken. Zij beoordelen de gang van zaken als rechtmatig, daarmee bedoelen zij niet de duur van het aansluiten van de glasvezel, wel de communicatie en juridische basis waarop een en ander gebeurt.

Oidido is met haar partner ODF, dus partner in crime, verantwoordelijk en aansprakelijk voor het realiseren van de aanleg van een glasvezel aansluiting in ons complex.

Zowel Oidido, Oidido klantenservice en kennelijk community, alsook de mensen van ODF geven allen spreelwoordelijk niet thuis. Men zegt en reageert keer op keer weinig inhoudelijk. Desgevraagd blijkt er ook bovendien dat er door deze twee aanspreekpunt weer tegenstrijdig informatie wordt weergegeven.

Het ene moment betreft het mbt tot de duur van het aanleggen, dat het een hoogbouw is.

Wanneer je naleest zie je ook daar verschillende verhalen over worden verkondigd :

of het zou de VVE kunnen zijn die “vertragend werkt , of het is een onder-onder aannemer die verklaart dat het technisch onmogelijk lijkt te zijn door het ontbreken van bouwtekeningen van de gasleidingen in de muren van ons complex …

Tevens wordt er gesproken over de “wijk centrale” die voor vragen zorgt, want deze is niet bekend en men impliceert dat daardoor eventuele aanleg niet plaatsvind …

Nu wordt er via media bekend gemaakt dat Oidido verplicht is om binnen een termijn van drie jaar de overgang van DSL te realiseren … zeg maar een hopelijk hard deadline, wellicht wettelijk bepaald.

De keuze is duidelijk aan mij. Ik kan kiezen voor een alternatief … echter ik heb gekozen voor Oidido,

mijn keuze betreft de (het gebrek aan) service en de technische dienst verlening, het internet.

Wanneer je al zolang wacht zoals mij, dan wil je niet halverwege je plaats in de spreekwoordelijke rij

opgeven. Ook wil je niet “tussen de regels horen” dat je niet moet/mag klagen en dat er alternatieven zijn,

wanneer je bijvoorbeeld niet eens bent met deze gang van zaken.

Wat je wel wilt, is dat je als klant gewoon gehoord wordt en tevens ook krijgt waar je nogmaals ook aanspraak op mag maken redelijkerwijs. Het is dus een relatief vreemd perspectief vanuit ofwel

Oidido, Oidido klantenservice of Oidido community en tevens ODF dat wanneer ik kennelijk

lastige vragen blijf stellen wekelijks/maandelijks, dat ik dan maar “weg ga” of een alternatief zoek.

Nogmaals, dit betreft geen bumpen om te bumpen … maar een terrechte inhoudelijke vraag om

feedback …

is er al wat meer bekend over deze specifieke aanleg van internet in regio Sittard en specifiek ons complex.

Zo ja, wat is er duidelijk ? … zo nee, wat doen Oidido en ODF samen er aan in deze afgelopen maanden, specifiek deze afgelopen 19 dagen …

Over ongeveer een zelfde termijn zal ik deze vraag opnieuw hier stellen want dit zou de plek moeten zijn

waar “klanten”  of in mijn geval lijdende onderwerpen zich moeten voegen voor “informatie”.

Hoop dat dit een en ander verduidelijkt over de verhoudingen tussen vraag en antwoord …

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8632 reacties
  • 30 januari 2025

Prima hoor. Odido is inderdaad de hoofdhuurder op het ODF netwerk, maar het uitzetten van de analoge lijn is iets waarbij KPN overal een alternatief wil hebben op haar eigen netwerk, dus wordt er zelfs overbouwd! Ook daar kan Odido een vezel op huren, maar dat kost weer meer dan bij ODF. De laagste kosten kent Odido bij gebruik van haar eigen netwerk via klik en klaar. Dat zie je dan allemaal terug in de verkoopprijs. 

Effin, nog wel intressant is even door te gaan op het stuk uit jouw bijdrage:

"Nu wordt er via media bekend gemaakt dat Oidido verplicht is om binnen een termijn van drie jaar de overgang van DSL te realiseren … zeg maar een hopelijk hard deadline, wellicht wettelijk bepaald."

Wat/waar heb je dat gelezen, stuur eens een link want dit is nieuw voor mij en we willen fake news voorkomen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 30 januari 2025

De link heb ik zelf al eerder in deze thread aangegeven, svp goed lezen …

https://tweakers.net/nieuws/230642/odido-gaat-abonnementen-van-bestaande-tele2-dsl-klanten-omzetten.html?sort=rating-desc&niv=0&mode=nested&page=2#reacties

Daarin wordt er tevens verwezen naar een blog gecommuniceerd vanuit notabene Oidido zelf :

https://www.odido.nl/blog/ik-wil-geen-glasvezel/ :

een voor de volledigheid volgende alinea :

Mag ik mijn koperverbinding blijven gebruiken?

Een glasvezelverbinding is een goed alternatief voor een koperverbinding. Zodra er een glasvezelverbinding is, mag de provider de koperverbinding uitschakelen. Maar niet direct. Dat duurt minimaal 3 jaar. Je krijgt dan de tijd om over te stappen. Ook houdt de provider je op de hoogte en helpt deze je met overstappen op Glasvezel. Maar uiteindelijk moet je wel over.

Dan, vervolgens staat volgende te lezen bij jullie partner in crime :

Gefeliciteerd! In jouw straat ligt al glasvezel. Je krijgt van ons een GRATIS glasvezelaansluiting. Sluit hieronder alvast een abonnement af of laat je gegevens achter zodat we contact kunnen opnemen om de aansluiting te maken.

hieruit maak ik voorzichtig op dat omdat er al glasvezel ligt kennelijk, in het artikel/blog staat dat men nog minstens 3 jaar de verbinding in stand moeten houden (geen verklaring waarom, echter mijn aanname op basis van eerder gesprek bij geschillen commissie) betekend dat ik toch wel zeker binnen nu en komende drie jaren eindelijk wat meer concrete antwoorden zou moeten kunnen gaan verwachten op mijn vragen. Ik weet dat ik optimistisch hier invul dat het binnen de komende drie jaren toch wel wat duidelijker moet gaan worden ...

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8632 reacties
  • 30 januari 2025

Mmm. Ik denk toch dat je de relatie tussen de DSL en glasvezel even anders moet zien. Koper mag betrekkelijk snel uitgezet worden van de rechter. T-mobile had een zaak aangespannen tegen KPN, maar is in het ongelijk gesteld. Odido kan dus niet verplicht worden om een glasvezel alternatief te bieden maar zal dat wel doen als een netbeheerder in een gemeente een glasvezel heeft aangelegd en via een wholesale constructie het huren door derden mogelijk maakt. Bij DSl was dat een verplichting aan KPN, bij glasvezel niet meer omdat de ACM vindt dat er genoeg concurrentie is. 1 van die concurrentie producten als alternatief is nu door Odido zelf ontwikkeld,  klik en klaar.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 5 februari 2025

Reactie op bovenstaande reactie :

er wordt een voorintekenlijst door Oidido, in de zin van spreekwoordelijk : heb je zin in een boterham …
wanneer je dan daarop reageert kom je in een wir war van informatie bronnen terrecht die allen wat anders stellen en beweren betreffende de duur van levering van deze spreekwoordelijke boterham.
Na bijna 2 jaar komt het bericht dat van de mensen de oude boterhammen afgenomen worden en
dat dit minstens een drie jaar gaat duren, in totaal wacht je dan 5 ! jaar op een door Oidido aangeboden
botterham.

Vanuit deze laatste reactie krijg ik feitelijk te horen dat ik maar geen boterham moet willen,
want iemand die wel slim is besteld een “broodje” …

- Waarom biedt Oidido een boterham inteken lijst aan
- Waarom geeft Oidido niet kennis van zaken / inzicht van het proces en verteld ook eerlijk dat het wel eens 5 jaren kan duren
- Waarom geeft Oidido de opdracht voor een boterham aan een partij die geen boterhammen lijkt te kunnen geven en die dat op haar beurt weer uit besteed aan een andere partij die hopelijk ooit eens boterhammen kan gaan leveren ?

Ik wil geen broodje, ik wil een boterham (* met pindakaas)

Ik heb maar gelijk een bericht gestuurd naar ODF ...

Hallo,

mijn naam is eelco vitalis van der Vlug

Ik ben bezig tevens Oidido op de hoogte te houden van deze gang van zaken. 

Ook bestaat er bij een bekend Nederland technisch ICT forum, tweakers, een reeks van threads over een en ander.

Ik heb vandaag contact gehad, per toeval, met de aanspreek persoon van onze Vve. Deze geeft aan dat wat hen betreft elke aanvraag
voor glasvezel ook wordt goedgekeurt en opgevolgd. Tevens zijn er al glasvezel aansluitingen in ons appartementen complex opgeleverd,
hetgeen ik heb begrepen al enige tijd geleden .... men is echter (de onder aannemer) plots gestopt en sindsdien lijkt er in iedergeval
geen enkele poging ondernomen te worden om andere appartementen aan te sluiten. Sterker nog ; men geeft allerhande antwoorden
die weinig betrekking hebben op deze gang van zaken of wellicht pure onzin ...

Hetgeen ik begrepen heb van de technisch manager van ons Vve beheerder, is er een poging gedaan ons gebouw maanden geleden
aangesloten te krijgen. Hiervoor liggen dus ALLE kabels al in de grond te wachten ... Aan de hand van schouwpapieren is een plan
gemaakt met desbetreffende technisch manager en heeft men besloten de aanleg te realiseren door via de "kruip ruimte" onder onze
kelder boxen naar binnen te gaan en vandaar uit de verschillende meterkasten te bereiken etc. Hetgeen ik nu begrepen heb WAS er sprake
van een muizenplaag daaronder en heeft men het werk stil gelegd. Hier heeft de Vve op geacteerd en een ongedierte verdelger langs laten komen
en deze plaag weten te verhelpen. Echter na deze poging tot het aansluiten van de appartementen, welke dus ook succesvol
zijn gerealiseerd heeft de onderaannemer de opdracht teruggegeven en alle afspraken afgezegd. Sindsdien wacht, feitelijk wacht ik
al sinds mijn eerste aanvraag in november 2023 ....

Hetgeen ik krijg vanuit zowel jullie also ook Oidido is dat het een en ander allemaal te maken heeft met :

- de Vve (gebleken onzin dus)

- technisch onmogelijk (conclusie van onderaanemer)
- gasleidingen, de tekeningen ervan zouden ontbreken ?
- de wijkcentrale
- hoogbouw
- men is druk doende

Mijm vraag, tevens gerelateerd aan een artikel en bericht van Oidido

https://www.odido.nl/blog/ik-wil-geen-glasvezel/ :

een voor de volledigheid volgende alinea :

Mag ik mijn koperverbinding blijven gebruiken?

Een glasvezelverbinding is een goed alternatief voor een koperverbinding. Zodra er een glasvezelverbinding is, mag de provider de koperverbinding uitschakelen. Maar niet direct. Dat duurt minimaal 3 jaar. Je krijgt dan de tijd om over te stappen. Ook houdt de provider je op de hoogte en helpt deze je met overstappen op Glasvezel. Maar uiteindelijk moet je wel over.

Dat een en ander wel eens minstens een drie jaar extra kan gaan duren ?

Wat is hierop jullie reactie / verklaring waarom sommigen WEL glasvezel hebben en anderen nog steeds moeten wachten ?

dank voor uw begrip,
cleardot.gif

One attachment • Scanned by Gmail

ACg8ocLFqRrrzzevj-EPUy58u-vf2kyJZH3M3FSMZx-7biHhL2S-eg=s40-p-mo

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 6 februari 2025

@vitalae Als ik de aansluiting zelf had kunnen realiseren, had ik dit natuurlijk meteen voor je gedaan. Wel heb ik gelijk nogmaals mijn collega’s van de fiber afdeling benadert met de vraag hier nogmaals achteraan te gaan. 

Ik wil je er wel op wijzen (zoals ik in mijn vorige bericht aangaf) dat wij niet weten wanneer de aansluiting precies gerealiseerd wordt. Hiervoor zijn wij echt afhankelijk van de netwerkbeheerder en de overige werkzaamheden. Je benoemt zelf al verschillende redenen die voor vertraging in het opleveringsproces hebben gezorgd. Hoe graag ik je ook een precieze datum wil geven, kan ik niks toezeggen. 

Wie weet dat mijn collega’s van Fiber meer informatie kunnen achterhalen. Ik heb het in ieder geval nogmaals voor je gevraagd. Zodra zij meer weten, zullen ze ook contact met jou opnemen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta paraat!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 19 februari 2025

Hallo,

enige tijden geleden gebeld door Oidido, vriendelijk en constructief gesprek, top !

Er schijnt een nieuwe aannemer te zijn en er moet dus een nieuwe planning gemaakt worden,

volgens hetgeen ODF aangeeft aan Oidido zou het niet lang meer op zich moeten laten wachten.

Ik heb in afwachting volgende vraag ;

Hoe kom ik te weten welke glasvezel aansluiting ik krijg?

AON

GPON

XGS-PON

Dank !,

eelco vitalis

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13354 reacties
  • 20 februari 2025

Dat kan ik voor je checken ​@vitalae! Jij krijgt XGS-PON technologie. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 20 februari 2025

Hallo Tommie, wanneer je het hele relaas leest, is wellicht te begrijpen dat ik tegen iedereen betrokken ageer, ik hoor van iedereen wat anders … kennelijk zijn jullie organisaties betreffende de onderliggende communicatie strategieen toch niet echt professioneel te noemen.

In dit geval heb ik gelukkig nog geen kosten gemaakt voor een SPF en passende router, echter dat enkel op basis van mijn eerdere negatieve ervaringen met een ieder …

Dit bericht krijg ik na hetzelfde bericht bij ODF neergelegd te hebben gisteren :

( na wie moet ik nu luisteren ? ) HEEELLLUPPPP

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

Om antwoord te geven op uw vraag: de aansluiting betreft een GPON-aansluiting.

Met vriendelijke groet, with kind regards,

Team Open Dutch Fiber

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 76 reacties
  • 20 februari 2025

Lol

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 28 februari 2025

Geen feedback ? …. wat is het nu ?

eelco vitalis

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen