Hallo, in de meeste reacties vanuit Oidido heb ik te horen gekregen dat ik antwoord zou moeten verwachten vanuit ODF, deze heb ik echter gedurende deze afgelopen maanden tevens niet gehoord ondanks vele pogingen met hen in contact te komen. Dus mensen van Oidido geven telkens aan als conclusies in hun schrijven aan dat zij contact zullen zoeken met die ODF.
Tot op heden, zoals mijn laatste bericht in de vorige twee posts laat zien, geeft de website van ODF te kennen dat ik glasvezel zou mogen verwachten en dat zij contact zullen opnemen. Echter zoals tevoren beschreven, ik heb tot op heden enkel door verwijzingen wat betreft status en contact gekregen naar ODF en dus ook van ODF niks te horen gekregen. Dit doet sterk rieken naar van kastje naar de muur … nu ook mijn posts plotseling gesloten worden door de mensen van Oidido raak ik langzaam aan toch steeds onzekerder over wat ik eigenlijk mag/moet verwachten.
Naast dat het bijzonder onvriendelijk is, mijn vragen zijn toch niet abnormaal daar ik sinds oktober van het VORIG jaar wacht op enig duidelijkheid
Graag terugkoppeling ,
tevens niet het topic als beindigd beschouwen … svp !!!