Skip to main content

hoi ​@victorgravemaker ,

Zo kan een moderator niet je vraag lezen. Zet je Trustpilot vraag ook even in de post, niet alleen dit antwoord.

Ah, ok.. maar Odido beheert de fysieke glasvezel niet. Dan heeft KPN waarschijnlijk de patch al gemaakt voor maandag. Bij de overstapservice is de nieuwe provider leidend.

Maandag wordt het door KPN opgelost.

@eric feit is dat ik vanaf vrijdagochtend geen internet heb(Leuk met thuiswerken) Zowel met modem van Odido als met het nieuwe modem van KPN. KPN heeft als oplossing 100gb data extra aan mobiele data gezet. Odido kon/kan niks bieden, behalve excuses van de klantenservice; dat had niet mogen gebeuren… 

KPN heeft de overstapservice aangevraagd bij Odido en is in de lead. Fijn dat je meer mobiele data hebt gekregen. Odido heeft ook unlimited mobiele vouchers beschikaar,  maar natuurlijk is een echte lijn maandag veel fijner. Als de overstapservice vrijdag al is ingezet betaal je ook niet langer aan Odido.

Hi ​@victorgravemaker, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en in dit geval heeft Eric helemaal gelijk. KPN heeft aan ons doorgegeven dat vandaag de lijn zal worden overgezet, maar ze hebben de patch al eerder geplaatst waardoor je geen diensten meer via ons kon ontvangen. Dit is niet iets wat wij weer terug kunnen zetten, dit is echt aan KPN. Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je extra data van ze hebt ontvangen en ik hoop dat je vandaag snel gebruik kan maken van de diensten van KPN! 

Reageer