Skip to main content
Beantwoord

Firmware update modem


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Kan iemand me op de lijst zetten voor de frimware update dank u

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Shakan 

Dat kan een moderator ook voor je doen maar nu ontvangen alle klanten met een Zyxel-T56 de update dus misschien ben je vandaag of morgen aan de beurt.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2024

Hallo @Shakan 

Dat kan een moderator ook voor je doen maar nu ontvangen alle klanten met een Zyxel-T56 de update dus misschien ben je vandaag of morgen aan de beurt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 april 2024

Ja de vrouw aan de telefoon heeft me gezegt dat dat een andere update is of zo klinkt allemaal onlogisch maar ik wil gewoon kunnen gamen

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 3 april 2024

Er zit een bug in de firmware waardoor deze melding ontstaat @Shakan. UPnP uitschakelen op het modem werkt ook. Maar ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. Dan kan UPnP weer aan, mits je die toch uitgeschakeld hebt in de tussentijd, en kun je met een gerust hart gamen!


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 4 april 2024

Beste,

 

Ten eerste Belachelijk van Odido dat deze update niet standaard gepushed wordt… Ik zit al 3 dagen voor een klant een basisstation werkend te krijgen.. en kreeg maar geen ip…
 

Zou ik aub de firmware update mogen? 

voor serienummer: 

  • Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 december 2024

Hi,

kan een firmware update van de Zyxel router van te voren aangekondigd worden? Er draait bij mij namelijk nevenapparatuur (server) die gevoed wordt vanuit de Zyxel USB uitgang, waardoor een update + reboot leidt tot een tijdelijke spanningsuitval op de USB.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@t-mans, excuses hiervoor. Feedback waarderen we altijd, bedankt! Bij Odido staan we namelijk voor ontwikkeling, we willen dat technologie toegankelijk wordt gemaakt en we gaan met de tijd mee. We introduceren regelmatig nieuwe producten. Maar ook jou, als klant, willen wij een kans geven om met eigen ideeën te komen. Hoe je dit doet? Dat leggen wij je uit op deze pagina van onze Community: community.odido.nl/denk-met-ons-mee-554/wensen-en-suggesties-hoe-werkt-het-357378. Alvast bedankt voor je input! Groetjes, Ishana

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen