Begin oktober glasvezel aangevraagd met aansluitdatum 14 november. Aanvraag ging makkelijk en werd bevestigd . Omdat ik niets hoorde en ik op internet las dat je het installatiepakket zo’n 2 weken tevoren zou moeten ontvangen vorige week contact met helpdesk opgenomen. Was maar goed ook, Odido heeft blijkbaar geen controle op dit soort zaken, anders was er niets meer gebeurd. Behulpzame helpdeskmedewerker vertelde mij dinsdag dat er geen patch zou zijn in de centrale en dat zij dit zou oppakkken. Kreeg inderdaad ‘‘s middags een mailtje dat er een melding bij de technische dienst was gedaan en dat ik binnen 3 werkdagen meer info zou ontvangen. Omdat ik na die 3 werkdagen niets gehoord had afgelopen vrijdag weer contact met de helpdesk en een wederom behulpzame medewerker kon mij vertellen dat de onderaannemer 18 uur tevoren in het wijkstation was geweest en dat die het nu wel zeer snel zou afmelden. Ik kon misschien vrijdag en anders het weekeind wel een mail verwachten over versturen installatiepakket en afspraak Guidion. Echter vandaag (maandag) niets gehoord en dus vanmiddag de helpdesk maar weer gebeld. Medewerker zij mij op niet al te vriendelijke toon dat ik geduld moest hebben en dat alles wat gedaan moest worden gedaan was. Toen ik hem confronteerde met de uitspraken van zijn collega dat er al iemand in het wijkstation was geweest zei hij dat dit onzin was. “Collega’s geven wel vaker foutieve informatie”.
Vraag me inmiddels af wat waar is en ik ben benieuwd of ik eerdaags toch wordt aangesloten. Blijft raar dat je begin oktober een contract afsluit per 14 november en dat je er vervolgens zelf achteraan moet om dit te bewaken.