Skip to main content
  • 154 Topics
  • 909 Reacties
154 Topics
@ odido kan iemand mijn 2fa verwijderen
(sorry voor de dubbelle post had hem geplaats bij Mijn Odido bij een Mobiel abonnement, wat ik dus niet heb) met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app. odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer. eerst website geraadpleegd IZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt) shop zegt kunnen we niet, bel helpdesk ik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel. Thuis naar de shop in Haarlem, shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet. ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig. dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden) onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,. uiteindelijk iemand die zegt te kunnen helpen en de 2FA verwijdert, yesss denk ik. meneer over een kwartier of halfuur kunt u weer inloggen met uw wachtwoord. top denk ik dus ga naar huis. thuis inloggen….., wordt weer om code gevraagd, denk misschien nog ff wachten, uurtje later….kan nog niet inloggen. helpdesk weer gebeld, blijkbaar maken ze daar ook geen aantekeningen want kunnen niet zien wat andere medewerkers hebben gedaan. stuurt een bericht naar andere medewerkers die mij dan zo terug zou bellen je raad het al …….., zit nu nog te wachten en zo hebben we een mooi voorbeeld van een kastje ...muurtje hoe moeilijk kan het zijn om een vinkje uit te zetten??? WIE KAN MIJ HELPEN

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen