Skip to main content
Beantwoord

Boete voor niet terugsturen wifi point

• 10 maart 2025
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb in november 2024 mijn contract bij Odido verlengd. Ik heb toen een nieuwe wifi punt ontvangen, die ik niet gebruik. Blijkbaar moest ik mijn oude wifi punt inleveren (die ik nog gebruik), echter heb ik hier geen bericht van ontvangen. Dus ik wist niet dat ik die moest inleveren. Nu heb ik een factuur ontvangen waar 70 euro in rekening is gebracht hiervoor. Zou ik het alsnog kunnen retourneren en dat de 70 euro wordt teruggestort?

Alvast dank.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Thanks ​@Yael32! Ik heb meteen mee kunnen kijken en zie inderdaad dat wij de Zyxel WAP6807 van je terug verwachten. Ik lees wel dat je nog van deze versterk gebruik maakt. De nieuwe die je hebt gekregen, werkt het beste met je nieuwe modem. Ik wil je dus wel adviseren om de Zyxel WAP6807 terug te sturen en de andere te gebruiken. Stuur deze dus inderdaad naar ons terug. De QR code die je van ons per e-mail hebt gekregen op 18-11-2024 zou nog moeten werken. Werkt deze niet meer? Stuur het dan terug via onderstaande instructie:

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Als je dit hebt gedaan, maak dan een foto van het verzendbewijs of deel met mij de trackinglink. Dan vergoed ik de boete ter uitzondering alsnog voor je!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Yael32, goede vraag! Ik ben blij dat je een topic bent gestart zodat ik dit voor je uit kan zoeken. Zou je echter eerst jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Als deze gegevens compleet zijn, kan ik aan de slag. Ik hoor het graag wanneer alles is ingevuld, dankjewel alvast!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi Cheyenne,

Dank voor jouw reactie.

Ik heb het ingevuld.

Groetjes,

Yael

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Thanks ​@Yael32! Ik heb meteen mee kunnen kijken en zie inderdaad dat wij de Zyxel WAP6807 van je terug verwachten. Ik lees wel dat je nog van deze versterk gebruik maakt. De nieuwe die je hebt gekregen, werkt het beste met je nieuwe modem. Ik wil je dus wel adviseren om de Zyxel WAP6807 terug te sturen en de andere te gebruiken. Stuur deze dus inderdaad naar ons terug. De QR code die je van ons per e-mail hebt gekregen op 18-11-2024 zou nog moeten werken. Werkt deze niet meer? Stuur het dan terug via onderstaande instructie:

Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Als je dit hebt gedaan, maak dan een foto van het verzendbewijs of deel met mij de trackinglink. Dan vergoed ik de boete ter uitzondering alsnog voor je!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi Cheyenne,

Dank voor jouw reactie. Ik heb de oude eruit gehaald en in een doos gestopt met alle kabels. Heb het zojuist bij DHL servicepoint afgegeven. Helaas lukte de QR code die ik via de mail op 18-11 heb ontvangen niet meer. Maar het is gelukt op het af te geven.

tracking code is JVGL0TC0086426358

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2025

Excuus, ik haalde de 0 en O door elkaar, het is: JVGLOTC0086426358

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@Yael32, wat super om te zien dat het nu gelukt is om het wifipunt terug te sturen! Het kan tot 8 werkdagen duren voor het pakket bij ons is aangekomen en jouw retour verwerkt is. Zodra dit het geval is, krijg je een e-mail van ons ter bevestiging. Ik heb in ieder geval de boete voor je vergoed, hier krijg je een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de factuur van april verrekend worden! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi Nora,

Dank voor t verwerken. Ik heb de mail idd ontvangen.

Ik die ook dat DHL het pakker inmiddels heeft teruggestuurd.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen