Skip to main content
Beantwoord

nieuw modem

Ik heb een nieuw modem gekregen, maar geen mediaboxen. Kan ik mijn oude gewoon aansluiten? Ik mis namelijk op dit moment ineens zenders en vaak maakt de tv geen verbinding en moet ik alles resetten.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@peggy79, goede vraag! Ik wil super graag checken hoe dit zit met de apparatuur en of het vervangen van de TV Box nodig is. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Op die manier mag ik met je meekijken. Laat het weten als alles compleet is, ik kom er dan zo snel mogelijk aan!

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@peggy79, goede vraag! Ik wil super graag checken hoe dit zit met de apparatuur en of het vervangen van de TV Box nodig is. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Op die manier mag ik met je meekijken. Laat het weten als alles compleet is, ik kom er dan zo snel mogelijk aan!

• heeft eerste post geplaatst
  • 23 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi Cheyenne,

Ik heb alles ingevuld. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@peggy79, bedankt voor het invullen van je gegevens!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je nog 3 oude TV Boxen in bezit hebt, deze ruil ik graag om voor 3 Mediaboxen. In dit topic lees je er alles over: 

Als jij hier mee akkoord gaat dan zal ik ze voor je opsturen, laat je mij dat nog even weten? Alvast bedankt!

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@peggy79, bedankt voor het invullen van je gegevens!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je nog 3 oude TV Boxen in bezit hebt, deze ruil ik graag om voor 3 Mediaboxen. In dit topic lees je er alles over: 

Als jij hier mee akkoord gaat dan zal ik ze voor je opsturen, laat je mij dat nog even weten? Alvast bedankt!

Hoi Tommie,

Dat zou super zijn. Ik zie ze graag tegemoet groetjes peggy

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super ​@peggy79, ik heb dit direct voor je in orde gemaakt. Er komen 3 Mediaboxen jouw kant op. Zodra ze zijn verstuurd kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Boxen hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen