Alle vragen over Mijn Odido bij een Internet + TV abonnement.
Recent actief
Ik lijk tegen hetzelfde aan te lopen als dit topic:Ik ben weer terug als odido klant. nu wil ik in de app mijn nieuwe abo toevoegen, maar dan krijg ik een foutmelding. Die krijg ik zowel op de site, als in de app als ik via de dash iad melding wil toevoegen.Hetzelfde mailadres is in gebruik als toen ik 2 jaar geleden vertrok.
Hallo,Ik wil graag mijn klik en klaar abonnement wijzigen naar een glasvezelabonnement. Op de website ga ik in cirkels. Mijn abonnement staat er niet tussen omdat ik deze nog niet eerder had toegevoegd:Ik heb mijn klik en klaar abonnement eerder blijkbaar niet aan mijn odido account toegevoegd. Zo te lezen heb je daar een 097 nummer voor nodig -en deze staat op de verpakking die ik al maanden niet meer heb. Hoe kom ik hier uit? Kan mijn 097-sim aan mij worden doorgegeven zodat ik dit abonnement kan aanpassen? Ik wil eventueel ook wel de overstapservice gebruiken, maar die kan ik niet aanklikken als ik aangeef dat ik al internet heb van odido.
Ever since my t-mobile account and subscriptions have been automatically transferred to Odido, I cannot couple my home and internet subscription to my mobile account.The message “Er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen.“ is there but whenever I click on the link I get the message that „Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.”.I have called the service support since last year, 2025, I think about 10 times and nobody was ever able to solve it.Almost every time there was somebody else and each with a different solution.The problems invoked were: my name written with small letter in one account and with capital letter in another (do not know if that is true), wrong date of birth in my home account (cannot check it since I cannot access it), etc.The solutions were just as different. The closest I got to a solution it was when somebody asked my to send a copy of my ID to update my home account. Send it but all I got back was a call saying that I did
ik heb van mijn werkgever een zakelijk mobiel nummer van odido. Nu heb ik vorige maand een nieuw particulier internet contract afgesloten bij Odido met hetzelfde email adres. Dit nieuwe contract kan ik niet zien in mijn Odido omgeving, en ik kan de facturen ook niet zien ook al zijn ze aan hetzelfde email adres gekoppeld. Is hier een oplossing voor?Met vriendelijke groet,Gillian
Beste Odido, Mijn laatste factuur klopt niet. Mijn contract liep tot 7 juni 2026, ik zou nog de abonnementskosten tot 7 juni moeten betalen maar er is voor de volledige maand gefactureerd. Ik heb de incasso teruggeboekt. Dit is de enige manier om schriftelijk contact op te nemen, dus bij deze. Graag de factuur aanpassen en dan zal ik betalen, jullie hebben mijn mailadres. Ik hoop ook dat jullie geen aanmaning zullen sturen voor de terugboeking, deze zal ik niet betalen in ieder geval. Bedankt voor de hulp en ik zie de aanpassing graag tegemoet, dan kan ik deze betalen en het contract afronden! Mvg,Jasper Scheepstra
Hi,Al sinds het bestaan van Odido kan ik mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn Odido. Internet & TV staan hier wel gewoon in en ook staat het klant voordeel vanwege de twee abonnementen er netjes in. Al heel wat tijd aan besteed om dit op te lossen zowel telefonisch als in de winkel. Maar nog altijd zonder succes. Er is mij ooit verteld dat omdat het ene abonnement afkomstig was van T-mobile en de andere van Tele2 er op de achtergrond 2 accounts bestaan op hetzelfde mailadres. (Geen idee of dat dit klopt). Klantnummer is MXE44742 (internet en tv) en 1.20146170 (mobiel). Ik hoor graag of het via deze manier wel eindelijk lukt.
Ik heb een privébericht van de moderator die wil ik graag even teruglezen. Echter staat er bij inbox 1 maar als ik er op klik staat er, er zijn geen nieuwe berichten? Hoe kan ik mijn bericht bekijken?
Ik krijg de melding dat de geboorte datum niet juist is en kan daardoor het thuis abbonement niet koppelen.
Hoi!Als ik inlog in mijn odido omgeving dan krijg ik de volgende melding op het home scherm: Er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen. Het gaat hier om een internet abonnement Alleen als ik deze toe probeer te voegen dan krijg ik de volgende melding: Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer. Ik ben daarnaast ook klant bij Ben en als ik daar mijn Internet abonnement probeer toe te voegen dan krijg ik een melding dat er geen abonnement op dit adres bekend is. Ik heb overigens gisteren het abonnement afgesloten, dus wellicht dat ik nog wat te voorbarig ben met koppelen. Maar ik zou graag alvast willen zien wanneer ik bijvoorbeeld wordt aangesloten et cetera.
Hi,Nu een paar dagen klant. Ik kan nog steeds mijn abonnement niet zien in de app of Mijn Odido. Ook mijn bestelling kan ik niet volgen.Verder dan het screenshot kom ik niet. Onder hetzelfde e-mailadres ben ik ook klant bij Ben, is dat het?
In mijn odido account zijn alleen de gsm abonnementen zichtbaar.Het internet, tv en telefoon is niet te koppelen gezien de melding: Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.Het internet abonnement is wel zichtbaar bij klantvoordeel…Vandaag nog telefonisch contact gehad hierover, abonnement zou worden losgekoppeld. Dat is ook gebeurd maar het compleet koppelen lukte niet. ps dit is de 2 internet abonnement bij Odido, hiervoor een jaar ziggo internet en het jaar daarvoor odido glasvezel
Hallo,Ik probeer mijn telefoonnummer toe te voegen via de omgeving ‘Abonnement toevoegen’, maar dit lukt helaas niet.Bij het invoeren van mijn mobiele nummer krijg ik steeds de volgende melding:“Dit mobiele nummer kennen we niet.”Ik heb het nummer meerdere keren gecontroleerd en correct ingevoerd, maar het probleem blijft bestaan.Kunnen jullie nakijken waarom mijn nummer niet wordt herkend en mij helpen dit op te lossen?Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb sinds vorige week naast een Internet&TV abonnement (dat wel gekoppeld is in Mijn Odido) ook een Mobiel sim-only abonnement bij Odido. Echter zie ik dit abonnement nog steeds niet in Mijn Odido staan, en koppelen lukt ook niet want het nummer wordt niet herkend. Het vreemde is dat het abonnement wel bij Klantvoordeel staat en dat ook actief is.Kan iemand mij helpen dit op te lossen?
Ik had al een internet abonnement bij Odido en heb sinds 30-4-2026 ook een mobiel abonnement bij Ben. Klantvoordeel was geactiveerd en op de internet factuur is zelfs in de maand april een paar cent korting verrekend voor die ene dag in april.Nu is in de maand mei het Klantvoordeel ineens verdwenen.
Ik kom Mijn Odido niet in, bij het opnieuw instellen door op de link te drukken die ik via e-mail krijg opent een venster, voer ik een wachtwoord in en krijg de melding dat de link ongeldig en verlopen is. Ik voer het nieuwe wachtwoord direct in, dus ruim binnen de 10 minuten waar het geldig is. Graag een nieuw wachtwoord, bel mij even. Groet Jasper de Langen, Amersfoort
Vroeger had ik internet glasvezel via Odido. Daarna een tijdje KPN geprobeerd, maar nu wil ik weer graag terug naar Odido.Heb een lopende aanvraag tot aansluiting, op 24 Juli word ik aangesloten.Nu probeer ik mijn lopende aanvraag toe te voegen aan mijn abonnementen scherm in www.odido.nl, zodat ik alles netjes kan zien in het dashboard. Maar als ik dit probeer krijg ik een foutmelding bij het laatste scherm (bevestiging van toevoeging abonnement). zie afbeelding: ‘er is een fout opgetreden’. Dank voor de hulp.
Wat is het ip adres van mijn odido modem? Hoe moet ik daarop inloggen? Hoe moet ik de bridge modes uitschakelen? Als die modes is uitgeschakeld, heb ik dan op al mijn apparaten verbinding via wifi (zoals nu, in de bridge modes, ook het geval is?
Ik wil mijn account verwijderen bij deze community
Ik ben geblokkeerd terwijl ik geen openstaande rekeningen meer heb staan
Hallo,Het lukt me niet om mijn internet abonnement te koppelen aan mijn account. De melding geeft aan dat het adres en geboortedatum niet in het systeem voorkomen. Wat kan ik doen? Groet,Ester
Tot 1 juni hebben we een internet+TV abonnement lopen op ons oude adres. Deze heb ik opgezegd. Tevens heb ik met de nieuwe promotieactie een nieuw internet+TV abonnement aangevraagd. Deze aanvraag gaat per 1 juni in, op 3 juni komen ze het installeren. Nu had ik het nieuwe abonnement aangevraagd met hetzelfde mailadres (hotmail). Echter, doordat er al een ‘bestelling’ (opzegging) liep, kon ik niet mijn nieuwe bestelling toevoegen aan het huidige account. Maar ook geen nieuw account aanmaken met hetzelfde mailadres. Derhalve heb ik van het oude abonnement, mijn mailadres gewijzigd naar Gmail. Nu probeer ik een nieuw account aan te maken voor het nieuwe abonnement, met nieuw adres en op de hotmail. Echter, op mijn hotmail krijg ik maar geen bevestigingscode voor het aanmaken van een account. Eerder liep ik er ook al tegenaan dat met mijn hotmail de tweestapsverificatie niet werkte, en moest ik steeds iDin gebruiken om in te loggen. Graag hulp hierbij, want ik móet voor 31 mei de promot
Sinds vorig jaar kom ik niet meer bij mijn abonnementen (tv en internet). Ik kan ze niet koppelen. Vorig jaar en een pasr dagen geleden gebeld. Maar probleem blijft. Mijn emeel zou eruitgehaald worden, dan kon ik opnieuw registreren, maar dan komt de melding dat deze al bestaat. Ik wil graag mijn abonnementen en facturen kunnen inzien,dat gast nu niet.
Ik heb op jullie verzoek mijn oude apparatuur retour gezonden na beëindigen abonnement.Keurig bewijs van afgeven en zending is ook aangekomen. Maar vandaag toch bericht dat jullie nog wachten.Wie kan hierbij helpen?
Zojuist beetje rondgekeken op de website. Bij het toevoegen van TV aan mijn internetabonnement stond dat het gratis zou zijn. Niet iets van “eerste zoveel maanden gratis”. Na het accepteren van het aanbod staat er opeens wel dat het maar voor 10 maanden geldig is, daarna weer zoveel per maand. Hoezo is dit zo slecht duidelijk uit de website?
Ik ben sinds kort klant bij Odido. Op dit moment alleen glasvezel internet om uit te proberen. Mijn aanbiedingprijs hadden ze aangepast door de 1e aangemaakte te verwijderen en een nieuwe afspraak te sluiten met de goedkopere prijs. Nu na 1 maand verder us het weer €5 per maand goedkoper. Wat zijn dat voor knotsgekke prijsaanpassingen.In mijn account zie ik bij abonnement alleen dat is de beëindigd, maar de nieuwe staat er niet bij. Koppelen gaat ook niet met 2 stapsverificatie, want na invullen code krijg ik steeds een foutmelding. Na invoeren postcode, huisnummer en geboortedatum krijg je per emailn4 cijfers, na het invullen zie je er onder dat de code goed us om vervolgens op de volgende pagina weer een melding: er is een fout opgetreden!! Werkt erg frustrerend als nieuwe klant en ik vind de contactmogelijkheden met Odido ook nog niet hoopgevend. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.