Skip to main content

krijg Odido Thuis abonnement niet gekoppeld


Goedeavond, 

Ik probeer mijn thuis abbonement toe te voegen aan de Odido app echter krijg ik de volgende melding:

Zouden jullie hierbij kunnen ondersteunen/deze aan jullie kant alsnog toevoegen?

Alvast bedankt

 

Uitgelichte reactie

22 april 2025

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1307 reacties
  • 22 april 2025

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 april 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 

Deze is gekoppeld, bedankt :)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 mei 2025

Zou ik hier nog bij ondersteund kunnen worden?

 

Probleem is nog niet verholpen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen