Skip to main content

krijg Odido Thuis abonnement niet gekoppeld


Goedeavond, 

Ik probeer mijn thuis abbonement toe te voegen aan de Odido app echter krijg ik de volgende melding:

Zouden jullie hierbij kunnen ondersteunen/deze aan jullie kant alsnog toevoegen?

Alvast bedankt

 

Uitgelichte reactie

22 april 2025

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 

6 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1314 reacties
  • 22 april 2025

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 april 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@Breaking ,

Als je de gegevens zoals vermeld in mijn onderschrift , invult in je profiel. Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.

Dan kan een moderator je gelijk verder helpen.

Ze reageren vanzelf op volgorde van binnenkomst. 

Deze is gekoppeld, bedankt :)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 5 mei 2025

Zou ik hier nog bij ondersteund kunnen worden?

 

Probleem is nog niet verholpen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 6 mei 2025

Hey ​@Breaking, goed dat je dit aankaart.

Ik help je hier graag verder mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop als of hij het abonnement niet kan zien op het adres. Ik heb je mobiele abonnement eens ontkoppeld, kan je over 30 minuutjes inloggen en de koppeling met je Internet + Tv abonnement proberen te maken? Lukt het nu wel of nog steeds niet? Ik wacht je antwoord af! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 8 mei 2025

@Tommie van Odido bedankt voor het meedenken, bij het inloggen moest ik mijn account opnieuw aanmaken, dit is gelukt en hierbij is mijn mobiele abbonement gekoppeld. Helaas krijg ik het wederom niet voor elkaar om mijn TV + Internet abbonement te koppelen

Zou je dit verder kunnen controleren waarom dit fout gaat? Ik zie het abbonement wel netjes in mijn voordeel erbij staan.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4271 reacties
  • 9 mei 2025

@Breaking Dankjewel voor de genomen moeite! Ik wil graag dat je ook jouw Internet + TV abonnement kan koppelen aan jouw Mijn Odido account. Wel zo handig als je alles makkelijk in 1 overzicht hebt. Ik help je graag!

Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar mijn collega’s die dit voor je kunnen oplossen. Ik weet zeker dat het gaat lukken! 

Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd langer is dan normaal. Het kan tot maximaal 14 dagen duren voor dit is opgelost. 

Laat je het mij weten als je in de tussentijd iets wilt inzien/wijzigen? Ik help je dan meteen verder! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen