Skip to main content
Beantwoord

Kan internet + TV abonnement niet koppelen

• 19 december 2024
  • 31 reacties
  • 372 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Vorige maand heb ik een internet en TV abonnement afgesloten. Een mobiel abonnement bij Odido heb ik al. Het lukt me echter niet om het internet en TV abonnement te koppelen aan het Mijn Odido account, zowel niet in de app als in een browser op de PC.

Ik krijg de foutmelding ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’

Al lezend vermoed ik dat er ergens een verschil is in gegevens waar de abonnementen onder geregistreerd staan (voorletters bijv.). Ik kan echter niet achterhalen waar het hem in zit.

Kan iemand mij verder helpen?

Beste antwoord door hbrust

Hoi Nora, het is gelukt! Hartelijk dank!

Bekijk origineel

31 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 20 december 2024

Hi ​@hbrust, je hebt helemaal gelijk en het zijn inderdaad de voorletters van het Internet + TV abonnement welke niet helemaal overeenkomen met het mobiele abonnement. Dit is de reden dat je telkens deze foutmelding te zien krijgt. Ik heb dit nu gelijk voor je aangepast en wil je vragen om het koppelen nu opnieuw te proberen. Dit zou nu gelijk goed moeten gaan, hou je me op de hoogte? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024

Hoi Nora, het is gelukt! Hartelijk dank!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 januari 2025

Ik zit met hetzelfde probleem. Had al een mobiel abonnement en ben ik Oktober overgestapt naar jullie tv en internet. Ik krijg in de app wel een melding dat ik het nieuwe abonnement kan koppelen maar als ik dat probeer volgt er een foutmelding. Ik kan in de app ook de verbruiksstatus van mijn mobiel abonnement niet zien.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 11 januari 2025

@Pee1 Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je jouw accounts kan koppelen! 

Ik heb gelijk gekeken en zie dat de voorletters van het Internet + TV abonnement niet overeenkomen met de voorletters op het Mobiel abonnement. Hierdoor lukt het niet om de abonnementen te koppelen. Op jouw Mobiele abonnement worden al jouw voorletters genoemd en bij Internet + TV alleen de eerste voorletter. Heb ik jouw toestemming om dit aan te passen? Ik zal dan alle voorletters ook toevoegen aan het Internet + TV abonnement. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 januari 2025

Hoi Teresa, hierbij toestemming om dit aan te passen. Ik hoop dat de app daarna ook naar behoren werkt

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@Pee1, de voorletters staan nu gelijk, de koppeling zou moeten werken. Zou je dit voor mij willen testen? 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 januari 2025

Hoi, werkt helaas nog steeds niet.😥

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 16 januari 2025

Welke melding krijg je en bij welke stap gaat het nu mis ​@Pee1

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 januari 2025

Hoi Tommie, ik krijg deze melding

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 17 januari 2025

Deze melding zie ik voor het eers ​@Pee1, kan je het eens in een browser proberen op een computer? Graag hoor ik dan ook bij welke stap in het proces je de melding ontvangt. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 januari 2025

In de App krijg ik na inloggen de melding dat er een abonnement klaar staat om toe te voegen met de opties Ja, graag - Nee, wil ik niet of Herinner mij later. Als ik Ja, graag selecteer krijg ik de hierboven gestuurde foutmelding.

Op de computer werkt het ook niet. Hier krijg ik de melding “er is iets niet goed gegaan probeer het later nog eens”. Ik heb ook al geprobeerd een nieuw account aan te maken op de computer en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt allemaal niet. Erg frustrerend allemaal.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 19 januari 2025

@Pee1 Dankjewel voor je terugkoppeling en het sturen van de screenshot. Ik wil graag dat dit opgelost wordt, zodat je eindelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving voor beide abonnementen. 

Ik heb daarom gelijk een case aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat. Zij zullen dit oppakken en voor je oplossen. Hou er wel rekening mee dat de verwerkingstijd op dit moment op 14 dagen staat. 

Laat je het mij weten als je in de tussentijd iets wil wijzigen of inzien? Dan kijk ik met je mee! 

• 2 reacties
  • 23 januari 2025

Ik zit met hetzelfde probleem.

ik ben overgestapt naar jullie tv en internet. Ik krijg in de app wel een melding dat ik het nieuwe abonnement kan koppelen maar als ik dat probeer volgt er een foutmelding. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 24 januari 2025

Hi ​@Lekprasert, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik vermoed dat het koppelen in jouw geval niet lukt omdat de voorletters van het internet abonnement en de mobiele abonnementen niet helemaal overeenkomen. Ik heb dit nu direct voor je aangepast. Wil je het koppelen opnieuw proberen? Mocht het nog steeds niet lukken, wil je dan aangeven welke foutmelding je precies te zien krijgt? Dan kan ik hier verder mee aan de slag voor je! 

• 2 reacties
  • 27 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Lekprasert, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik vermoed dat het koppelen in jouw geval niet lukt omdat de voorletters van het internet abonnement en de mobiele abonnementen niet helemaal overeenkomen. Ik heb dit nu direct voor je aangepast. Wil je het koppelen opnieuw proberen? Mocht het nog steeds niet lukken, wil je dan aangeven welke foutmelding je precies te zien krijgt? Dan kan ik hier verder mee aan de slag voor je! 

super bedankt alles werkt nu zoals het zou moeten.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 28 januari 2025

@Lekprasert Super fijn om te lezen dat je weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Laat je het ons weten als je nog eens hulp nodig hebt? We staan voor je klaar! 

Seni2009
  • 4 reacties
  • 5 februari 2025

@Nora van Odido ​@Teresa van Odido 
Helaas heb ik hetzelfde probleem. 
Internet +TV niet te koppelen. Contact gehad met klantenservice. Die konden niets doen.
Ik heb getracht op zowel de iPad, iPhone en pc het abonnement Internet + TV te koppelen. In de app staat dat er een abonnement klaar staat en als ik die toevoeg krijg ik een foutmelding.
Help… Indien voorletters of iets dergelijks ontbreekt, het mag aangepast worden ;-)

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Seni2009, ik help je verder geen zorgen! Ik zie hier gelijk dat de voorletters van de abonnementen niet overeen komen. Dit heb ik direct aangepast! Kan je het over een uur weer proberen? Dan moet het lukken!

Seni2009
  • 4 reacties
  • 6 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Seni2009, ik help je verder geen zorgen! Ik zie hier gelijk dat de voorletters van de abonnementen niet overeen komen. Dit heb ik direct aangepast! Kan je het over een uur weer proberen? Dan moet het lukken!

Dank je. Het werkt weer. Top!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Super, graag gedaan ​@Seni2009!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 maart 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido 

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Vermoedelijk ook door de voorletters in de abonnementen.

Groet,

Martijn

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 maart 2025

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had al een telefoon abonnement, en sinds februari nu ook TV en Internet maar kan in de app en op de website alleen het telefoon abonnement inzien. Ik denk dat wellicht letters of geboortedata niet overeenkomen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 6 maart 2025

@MartijnHofwegen Goed dat je aansluit bij dit topic, ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen, zodat je weer al je abonnementen op 1 plek hebt! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN nagaan (in je community profiel), deze komen niet overeen met wat er bij ons bekend is. Als je mij laat weten zo ver te zijn, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@PeterPaul Ook jou help ik graag verder, wel zo fijn om al je abonnementen inzichtelijk te hebben! Ik kan op dit moment alleen nog niet met je meekijken, omdat de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan en mij een seintje geven wanneer je zo ver bent?

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@MartijnHofwegen Goed dat je aansluit bij dit topic, ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen, zodat je weer al je abonnementen op 1 plek hebt! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN nagaan (in je community profiel), deze komen niet overeen met wat er bij ons bekend is. Als je mij laat weten zo ver te zijn, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@PeterPaul Ook jou help ik graag verder, wel zo fijn om al je abonnementen inzichtelijk te hebben! Ik kan op dit moment alleen nog niet met je meekijken, omdat de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is. Wil je dit nog eens nagaan en mij een seintje geven wanneer je zo ver bent?

Hi ​@Teresa van Odido,

Als het goed is moet de geboortedatum nu hetzelfde zijn bij beide accounts (rekeningnummer is bij beide abonnementen sowieso hetzelfde dus dit kan niet veranderen). Heb je nog meer informatie nodig? De accounts staan op verschillende namen en dit kan ik zelf geloof ik niet aanpassen. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 9 maart 2025

Hi ​@PeterPaul, de gegevens in jouw community profiel staan nu helemaal goed, bedankt daarvoor! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en je geeft zelf al aan dat de abonnementen op verschillende namen staan. Dit is dan ook de reden dat ze niet in hetzelfde Mijn Odido account gezet kunnen worden. Mocht je dit echt graag willen, dan kan je altijd een contractovername aanvragen zodat beide abonnementen op dezelfde naam staan. Wat je ook kan doen, is voor beide abonnementen een apart Mijn Odido aanmaken op elk hun eigen e-mailadres. Vervolgens kan je deze e-mailadressen toevoegen door in de Mijn Odido app op de knop “gebruiker toevoegen” te klikken. Zo kan je beide e-mailadressen toevoegen in de app en kan je heel makkelijk switchen tussen de accounts! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen