Skip to main content

Vorige maand heb ik een internet en TV abonnement afgesloten. Een mobiel abonnement bij Odido heb ik al. Het lukt me echter niet om het internet en TV abonnement te koppelen aan het Mijn Odido account, zowel niet in de app als in een browser op de PC.

Ik krijg de foutmelding ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’

Al lezend vermoed ik dat er ergens een verschil is in gegevens waar de abonnementen onder geregistreerd staan (voorletters bijv.). Ik kan echter niet achterhalen waar het hem in zit.

Kan iemand mij verder helpen?

Hi ​@hbrust, je hebt helemaal gelijk en het zijn inderdaad de voorletters van het Internet + TV abonnement welke niet helemaal overeenkomen met het mobiele abonnement. Dit is de reden dat je telkens deze foutmelding te zien krijgt. Ik heb dit nu gelijk voor je aangepast en wil je vragen om het koppelen nu opnieuw te proberen. Dit zou nu gelijk goed moeten gaan, hou je me op de hoogte? 


Hoi Nora, het is gelukt! Hartelijk dank!


Reageer