Alle vragen over Mijn Odido bij een Internet + TV abonnement.
Recent actief
Het lukt me steeds niet om mijn facturen in te zien. Zeer vervelend omdat het bedrag dat is afgeschreven niet klopt. Al contact gehad met klantenservice. Die zegt dat er een storing is in de app. Moet later maar contact opnemen. Zeer vervelend. Ik wil het opgelost hebben. Heb het gevoel dat het probleem wordt doorgeschoven
Sinds de Odido hack wordt ik overspoeld met spam. Aangezien ik unieke emailadressen gebruik voor elke dienst zijn die mails makkelijk herkenbaar. Er vanaf komen, zou heel eenvoudig moeten kunnen door het emailadres aan te passen maar dat lukt niet in de Mijn Odido omgeving. Odido stuurt de mail met bevestigingscode niet. Dus blijf ik zitten met alle spam die door Odido veroorzaakt is. Hoe kom ik hier vanaf?
Het lukt niet om mijn Klik&Klaar-abonnement aan mijn account te koppelen. Zodra ik de laatste vijf cijfers invul van het IBAN-nummer waarmee dit abonnement wordt betaald, krijg ik een foutmelding. Dit IBAN-nummer is anders dan de rekening die ik gebruik voor mijn mobiele abonnement; mogelijk veroorzaakt dit het probleem?
He! Ik heb net via extra’s viaplay basis toegevoegd aan mijn abonnement. Alleen als ik dan via account koppelen ga dan zegt hij dat er geen pakket aanwezig is en dan ik contact moet opnemen. Wat gaat hier fout?
Hallo, sinds de grote hack bij Odido ontvang ik geen SMS meer op mijn telefoon als ik wil inloggen op mijn computer voor de 2 staps verificatie. Is dat een bekend iets? En hoe krijg ik dat weer goed? Graag hulp!
IGoeden Avond, vandaag is Guidion langs geweest om mijn nieuwe abonnement te installeren, ik heb deze eerder deze week al toegevoegd in de app maar deze is niet zichtbaar…. Sterker nog… het oude abonnement lijkt nog actief en de oude tv inlog gegevens werken nog, Ook staan de oude tv inloggegevens wel in de app en de nieuwe niet! Er is al heel veel fout gegaan bij ons met technische problemen vandaar dat wij uiteindelijk een nieuw abonnement hebben nu. We hebben ook twee en een halve dag helemaal geen internet gehad hierdoor.wat is er nu weer? Hebben we nu twee abonnementen??? mvgJoke
Ik heb 1 abonnement verlengd nu kan ik deze niet meer toevoegen aan mijn odido (het verlengde nummer heeft een andere email) zo komt mijn nummer niet in aanmerking voor het klantvoordeel. Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik kan mijn bestaande Internet + TV abonnement niet koppelen aan mijn account, Ik krijg dan een foutmelding te zien dat het niet lukt.
Hoe verwijder ik mijn Odido account zonder mijn prepaid‑nummer te verliezen? (enige wat ik bij odido heb) Ik zie geen optie hiervoor in het account verwijderingsformulier
Het lukt mij niet meer om in te loggen in Odido, zowel de app als website. Ik krijg steeds een foutmelding, terwijl mijn gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingevuld. De mail die ik zou moeten ontvangen, ontvang ik niet. Dit probleem is al enkele dagen en ik kom er nog steeds niet uit.De herstelmail vanuit Odido community ontving ik overigens wel, waardoor ik hier wel heb kunnen inloggen zojuist. Het lukt mij ook hierna nog steeds niet om bij Odido in te loggen of de mails te ontvangen. Ik wil wegens een buitensporig hoog verbruik van mijn MB's deze maand heel graag z.s.m. mijn account weer in, maar tot nu toe alleen frustratie.
Ik zit met het volgende.Ik probeer in te loggen, maar tweestapsvertificatie staat aan. Nu is het zo dat ik het nummer niet meer ter beschikking heb, om helemaal met de deur in huis te vallen, het is niet mijn account maar van mijn broer die overleden is en odido had het nummer aardig snel daarna 'afgemeld'. Ik wil alleen weten wanneer het voor het laatst gebeld is. Wat kan ik nu doen? Ik heb wel het wachtwoord (ook toegang tot email en dergelijke, kan ook acte van overlijden sturen/ ID).Ik kan niet over alles praten, dat ga ik ook niet doen maar hopelijk kan iemand me toch helpen. met vriendelijke groet
Goedemorgen,Zoals de titel al aangeeft lukt het mij niet om een recent aangesloten Junior Sim Only te koppelen aan mijn Mijn Odido account wat wordt gebruikt voor Internet + TV.Geen idee waarom, kunnen jullie helpen?
L.S.,Op de storingspagina wordt vermeld dat ik een storing kan melden. Hoe doe ik dit via de pagina? Mijn vraag gaat dus niet over het nu oplossen van de storing, maar over hoe ik vanuit die pagina tot een mogelijkheid tot melden kom.Met vriendelijke groet,BobRibbon.
Hoi,Krijg weer een andere inlogscherm om in te loggen, moet nu pincode invullen en mijn naam staat ook niet goedvermeld op het inlogscherm. Mijn voornaam en dan 2 keer mijn achternaam achter elkaar.
Beste,Zouden jullie dit community account willen verwijderen, ik heb deze niet meer nodig.En in het vervolg voor andere gebruikers het wellicht mogelijk maken om dit eigenhandig te doen. Dit scheelt aan alle beide kanten dan weer werk. Alvast bedankt.
Hi, Zouden jullie mijn community account kunnen verwijderen? Alvast dank!
Klopt deze melding, heb e-mailadres verwijderd
Vanmorgen op Ihavebeenpowend.nl ontdekt dat mijn gegevens op darkweb gezet zijn. Nou is mijn vraag Wat er daadwerkelijk mee zou kunnen gebeuren. Bv Kunnen ze geld vd rekening halen??? Heb overal 2 stap verificatie op zitten dus gok ik dat het afwachten is maar toch . Overstappen kan ik eind maart, niet dat daarmee de ellende verdwijnt maar was dat toch al van plan
Kan ik zelf ergens checken of mijn gegevens bij het datalek bij Odido zijn gelekt/buitgemaakt? Er valt te lezen dat klanten een mail hebben ontvangen. Ik twijfel echter of deze niet bij mijn Spambox is beland en is verwijderd zonder gezien of gelezen te hebben. ik zou graag wel iets meer duidelijkheid willen hebben omtrent dit datalek.
Hallo community, Ik heb advies nodig. Ik tracht mijn wachtwoord in de Odido-app te veranderen. Dit lukt niet; wanneer ik mijn oude wachtwoord als eerste invul, wordt het vakje rood. Dat betekent dat het paswoord dus niet correct is. Vreemd is dat ik wel met dit zelfde wachtwoord kan inloggen. Wie kan mij een alternatief geven om mijn wachtwoord te veranderen.Ik heb dit al geprobeerd op een windows laptop, een Linux-pc en mijn Oppo (Android) Allen geven het zelfde probleem.
Sinds het odido is geworden kan ik al niet mijn eigen abonnement zien in mijn odido en ook niet in de app. Even leuk feitje tijdens het kijken naar de Olympische spelen kwam ik erachter dat mijn tv met odido minstens 30 seconden achterklep op tv bij mijn moeder die Ziggo heeft dus het was een flink stuk minder spannend als iemand telkens hebt yesss goud ... Als ik mijn anno niet kan inkijken ga ik ergens anders heen. Want ik heb dit al meerdere keren aangepast en ook gebeld maar telkens lukt het jullie niet. Ik heb geen zin om weer 15 min aan de telefoon te hangen met de 'service' die dan ook niet kan helpen en dat ik later maar weer terug moet bellen als er iemand is die het wel weet. Ik betaal wel elke maanden dik dus lijkt me wel fijn als ik mijn abonnement kan inkijken en evt aanpassen.
@Odido Ik heb een vraag over mijn odido community account. Naar aanleiding van de recent datalek waarbij onder andere e-mail adressen zijn gelekt zou ik graag het e-mail adres van mijn Odido Community account willen wijzigen. Waar zou ik dat kunnen doen? Bij instellingen zie ik alleen de optie om mijn wachtwoord te wijzigen.Groet,Daan
Kan mijn mobiel abo niet koppelen in mijn odido omgeving help??! Ik.krijg de melding: dit abo is al toegevoegd aan dit of andere account maar ik heb geen ander account
Na verlenging van mijn abonnement is de beveiliging thuis en overal online stop gezet en heb ik bericht om apparatuur terug te sturen. Het vreemde is dat ik dan volgens jullie de zelfde apparatuur door jullie opgestuurd krijg. Echter is de verlenging op 07-08-2025 gedaan en actief maar heb ik geen andere apparatuur ontvangen en heb ik dus geen F secure meer actief. PS heb vanochtend behoorlijk in de wachtstand gestaan. Graag jullie inzet in deze.
Goedendag, ook ik krijg de Nedis deurbel met camera en camera (binnen) niet gekoppeld.Het 2.4 en 5G wifi netwerk zijn gesplitst. De app verwijderd en weer toegevoegd maar het lijkt dat er een beveiliging op de wifi zit. Zie ook:
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.