Skip to main content

sinds een week heb ik internet en tv van Odido, maar ben er nog niet echt blij mee.

Regelmatig heb ik geen geluid op mijn tv en een groot aantal zenders hebben een heel zacht geluid.

Door de mediabox meerdere keren aan en uit te zetten (soms even de spanning eraf) doet hij het dan wel weer, maar het geluid van een groot aantal zenders blijft zo zacht, dat je het volume op maximaal moet zetten om iets te horen. Schakel je dan naar een zender waarvan het geluid wel goed is, knallen de speakers bijna uit elkaar. Hiervoor had ik KPN zonder deze problemen.

Mijn tv (LG) is via een geluidsinstallatie van Teufel met de mediabox verbonden

Hoi ​@ZonIsEnergy, ik geef je graag meer duidelijkheid! Deze gegevens hebben we zeker nodig om de veiligheid van jouw gegevens te waarborgen. Dit dient namelijk ter verificatie. Zou je het willen toevoegen? Groetjes, Ishana

Ik begrijp dat jullie in bepaalde gevallen zaken dienen te verifiëren, maar aangezien we het hier slechts over instellingen hebben, en niet over contract gerelateerde zaken, lijkt die verificatie meer op de spreekwoordelijke ‘olifant in een porceleinkast’.

Ik wacht genoodzaakt liever op een duidelijk document op jullie website waarin één en ander voor iedereen duidelijk is. Die methode is voor mij namelijk een stuk veiliger dan onnodige data op een server achter te laten.

Reageer