Skip to main content

AV Receiver (Pioneer VSX-832) schakelt elke keer uit en aan met de mediabox gekoppeld.

  • 6 September 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Wij hebben sinds wij Odido hebben er last van de AV receiver om de haverklap uitvalt en weer aan gaat. Wij hebben hier met KPN, Ziggo en Canal digital er nooit last van gehad. Nu kunnen wij enkel tv kijken als we de receiver er tussen uit halen, wat niet de bedoeling is aangezien we ook radio en muziek streamen via de odido media box. Ik heb wel wat oude topics kunnen vinden maar niet met de huidige mediabox.

Ik volg deze even, want ik heb dat kastje inmiddels alweer in de kast gelegd vanwege hetzelfde probleem met de VSX-1131


Hey @Pduijzers72, welkom op onze Community!

Kan je mij wat meer uitleg geven hoe je alles hebt aangesloten? Zo krijg ik een beter beeld van de situatie. Nu ben ikzelf niet erg bekend met de receiver en wil ik toch @peter-keetfm vragen om ook mee te lezen met dit topic. Dan hebben we wat meer ogen om te helpen bij jullie situatie! 


@Pduijzers72 En @dw1985 Hoi

Als je niet wil dat de Odido TV box de randapparatuur aan of uit kan schakelen. Zet dan alle HDMI CEC uit (of een deel ervan) op de Odido TV box.

 


Reageer