Skip to main content
  • 2,554 Topics
  • 17,646 Reacties

Wiki (4)

• Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Artikel van
    Jason van Odido
    Jason van Odido
    Topic Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido
  • Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Artikel van
    Tommie van Odido
    Tommie van Odido
    Topic Inloggen Mijn Odido lukt niet!
  • Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Artikel van
    Tommie van Odido
    Tommie van Odido
    Topic Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido
  • Hoe stuur je de apparatuur terug?

Artikel van
    Demi van Odido
    Demi van Odido
    Topic Hoe stuur je de apparatuur terug?
2552 Topics
Onderhoud op ons netwerkNews
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv‑kijken en bellen. We voeren daarom in de aankomende week onderhoud uit op ons netwerk. Gepland onderhoud: Op 25, 29 en 30 april en 2 mei vindt er onderhoud op ons netwerk plaats! De tijden van het onderhoud kan per adres verschillen. De tijd die voor jouw situatie geldt, vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. In dit artikel zetten we alle geplande en recent uitgevoerde onderhoudsbeurten overzichtelijk op een rijtje, zodat jij met één blik een volledig beeld krijgt. Zo ben je snel op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en kun je gemakkelijk zien wat er is gedaan en wat er nog moet worden gedaan aan onderhoud! Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur (Let op, tijden kunnen afwijken. Het exacte tijdstip wordt in de e-mail vermeld.). Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de Mediabox krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de Mediabox. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht! Meest recentelijke onderhoudsbeurten: Onderhoud op 19, 22 en 23 april . Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
Werkzaamheden bestaande topics
Aankondiging: Tijdelijke Onderhoudswerkzaamheden aan bepaalde topics Wij willen jullie ervan op de hoogte brengen dat we binnenkort onderhoudswerkzaamheden zullen uitvoeren aan een aantal van onze topics in de Internet en TV sub-fora. Wat houdt dit in? Bij deze onderhoudswerkzaamheden zullen bepaalde topics tijdelijk offline gehaald worden voor korte tijd. Dit betekent dat je een foutmelding zult krijgen wanneer je onderstaande topics opent. We proberen om alles zo snel mogelijk af te ronden. De aanpassingen zijn bedoeld om de kwaliteit van de inhoud te verbeteren en ervoor te zorgen dat jullie de best mogelijke informatie en gebruikerservaring krijgen. Welke topics zullen worden beïnvloed? De volgende onderwerpen zullen voor korte tijd niet beschikbaar zijn: Ik ga verhuizen, wat nu? | Odido community Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community We streven ernaar om alle aanpassingen zo snel mogelijk uit te voeren. Zodra de werkzaamheden voltooid zijn, zullen de topics weer beschikbaar zijn met verbeterde inhoud en structuur. Waarom is dit nodig? De werkzaamheden zijn noodzakelijk om de informatie up-to-date te houden, knelpunten aan te pakken en de gebruikerservaring te optimaliseren. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze community en waarderen jullie begrip en geduld tijdens deze periode. Bedankt voor jullie begrip! Wij danken jullie voor jullie begrip en geduld terwijl we deze verbeteringen doorvoeren. Mocht je vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam en laat een reactie achter in dit topic. Met vriendelijke groet, Het Odido Community Team
Slechte service Odido
Goedemorgen, Tot mijn verhuizing was ik zeer tevreden over Odido, maar hierna is het ronduit slecht te noemen. Beginnen met 2 x Klik en klaar te ontvangen, direct hiervoor gebeld en er is er direct eentje geannuleerd. Wel moest ik deze retour sturen, dit gedaan maar tot op heden krijg ik nog mailtjes en brieven dat deze retour gestuurd moet worden! Terwijl ik het oude wifipunt van het vorige adres later terug gestuurd heb maar daar al lang een bevestiging van heb gekregen. Daarna problemen met het koppelen van mijn ring deurbel en zonnepanelen met wifi via de klik en klaar. Hierover meerdere keren contact gehad met de technische dienst. De eerste had geholpen met de modem instelling maar dat werkte nog steeds niet. Dezelfde dag opnieuw iemand anders aan de lijn gehad die mij vertelde dat het aan de klik en klaar lag en dat ik over zou moeten gaan naar DSL. Direct de DSL afgesloten met iemand van de sales. Afspraak gemaakt voor het aansluiten (wat later blijkt dat je dit zelf moet doen gezien het een DIY pakket is, hoe komt hij er dan op dat er een monteur moet komen? En er ook een afspraak voor wordt gemaakt waar je nooit meer iets van hoort) ook de klik en klaar opgezegd die ik nog had. Aan de telefoon werd mij verteld dat een dag voor de opzegging van klik en klaar het toch weer actief gezet kon worden als de DSL niet zou werken. Dus de einddatum voor klik en klaar op as maandag gezet gezien vandaag de monteur zou komen voor de DSL. Nu raad je het al, de DSL kan ik zelf niet aansluiten gezien de kabel door de vorige bewoners te kort is afgeknipt. Gister avond weer opnieuw gebeld met de technische dienst en opnieuw gekeken naar de klik en klaar instellingen want de DSL en klik en klaar zouden ongeveer hetzelfde internet moeten leveren op mijn adres en dus de problemen van het connecten van de ring en zonnepanelen niet zou oplossen. Opnieuw gekeken naar de instelling en wat aangepast. De persoon wist het toen ook niet meer en adviseerde mij hier op dit forum te kijken naar een oplossing. Uiteindelijk zelf nog wat geprobeerd en tada alles werkte naar behoren, de ring bel en zonnepanelen kon ik verbinden met wifi. Tot ik vanmorgen wakker werd en zag dat ik geen wifi meer had. Opnieuw gebeld en meerdere mensen aan de lijn heb gekregen niet geholpen aan mijn vraag. De klik en klaar was dus toch op gezegd per vandaag en niet meer actief te maken terwijl dit was afgesproken voor komende maandag. Gezien er zoveel is mis gegaan ben ik de hoop in Odido verloren en hoopte ik op een compensatie als ik het toch eens opnieuw zou willen proberen aangezien ik nu weet hoe het met de juiste instelling wel allemaal werkend kan krijgen. De klantenservice vertelde mij dat compensatie niet mogenlijk is terwijl andere medewerkers zeggen van wel. Hoe kan het zijn dat iedere medewerker iets anders zegt en dat er zoveel fout kan gaan? Als er geen goede oplossing komt maar een rond kijken voor een andere provider?
Can somebody explain this Odido customer policy?
We currently have 3xmobile and 1xInternet/TV/phone subscriptions on the same address. There’s no fixed contract ongoing on any of these, so the would be “free to move”. As I am looking to renew the contracts, before moving to another provider I have checked Odido’s website and found some very appealing discounts listed there and so I went to an Odido shop with the hope to close a nice deal. But to my disappointing I found out that: The shop employees are not allowed to talk about the Internet/TV packages (which I found strange). Nor can this be done via Chat, only on the phone The offers listed on Odido’s website are valid for new customers only. The shop employee has simply advised me to move to another provider if I want to get a good offer. Or otherwise to cancel the Internet/TV subscription and take temporarily a “klick&klaar” box. And after a couple of weeks to cancel the “klick&klaar” and ask or a new Internet/TV contract. And in this case I will be treated as a “new customer” and be able to get the prices as advertised on the website. I really do not understand why would this workaround be needed. Looking at all involved logistics (sending equipment back and forth a few times+possibly the need for a technician for the installation when I come back as a “new customer”), I believe Odido will win a lot more (in terms of customer satisfaction and also financially) by just offering also to existing customers the discounts as advertised on the website. Anybody from Team Odido willing and able to maybe spend a few words on this strange policy? Thanks, Sorin

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen