Skip to main content

We zijn gisteren overgestapt van Delta naar Odido. 
Overstap aangevraagd, inclusief gratis monteur. 
Volgens de bevestiging van Odido zou de monteur alles werkend opleveren en pas weggaan als alles werkt. Mooi niet dus! 
De monteur ging weg met de mededeling dat Odido iets administratiefs moest doen, dan zouden we signaal hebben. Nadat ik Odido gebeld had, was het verhaal dat Delta een patch moest annuleren en dat ze daar de hele dag de tijd voor hadden. 
De volgende ochtend nog steeds geen internet en TV dus weer gebeld. Nu een verhaal dat de storing doorgezet was maar dat Delta iets moest doen. 
Na een aantal uren weer gebeld en toen was het verhaal dat Delta mij zou bellen voor een afspraak en dat ze 5 werkdagen hebben om dit op te lossen. 
Overstap was op vrijdag, in het weekend doet niemand iets en vanaf maandag gaan de 5 werkdagen in. Na 2 werkdagen is het kerst dus ik heb er weinig vertrouwen in dat dit snel opgelost gaat worden. 
Bij Odido interesseert ze dat niet. Ze wijzen alleen naar Delta. 
Waardeloze service en belachelijk dat een overgang van Delta naar Odido zo’n ellende zou geven. Het meest frustrerende is dat je niets anders kunt doen dan wachten. Je hebt geen enkel middel om die bedrijven tot actie te dwingen. Dat je als klant geen internet en TV hebt, maakt hem niets uit. 
Slechte service, slechte communicatie en misleidende berichten. 

Geen reactie

Reageer