Skip to main content
8359 Topics
Handleiding MultiSIM activeren op Apple Watch Ultra 2 i.c.m. iPhone 15 Pro (Max)
Ik schreef in een eerder topic dat het helaas onmogelijk was om een MultiSIM te activeren op bijvoorbeeld de Apple Watch Ultra 2 in combinatie met de iPhone 15 Pro (Max). De Odido klantenservice is op moment van schrijven nog steeds niet goed geïnformeerd hierover. Ook medewerkers in de Odido winkels weten geen raad met dit probleem. Inmiddels is het mij eindelijk gelukt om een MultiSIM te activeren en ik wil dit graag met anderen delen. [ STAPPENPLAN ] Stap 1: Bestel een MultiSIM via de Odido App of online via de website Via de App: Login op de Odido App > Ga naar ...MEER > Sim, toestel en smartwatch > Scroll naar "Simkaart bestellen." > Bestel Multisim. Je kunt maximaal 4x een Multisim bestellen. De kosten zijn € 5 per maand per Multisim. (!) Wil je liever een MultiSIM bestellen via de Odido klantenservice? Kijk dan even bij mijn tiplijst waar je rekening mee dient te houden alvorens je gaat bellen. Stap 2: Controleer of de bestelde MultiSIM op je account erbij staat. Via de App: Login op de Odido App > Ga naar ...MEER > Sim, toestel en smartwatch > Scroll naar "Extra simkaarten."> Kijk onder "Gekoppelde Multisims" > Mijn Smartwatch. (!) Je hoeft als Apple iPhone bezitter niets te doen met eventuele informatie over het scannen van een QR-code. Die info is bestemd voor Galaxy Watch bezitters. Stap 3: Ga op je iPhone 15 Pro (Max) naar de Watch App > Mobiel Netwerk Controleer hier of er wel of niet een melding staat dat je abonnement geschikt is. Als deze melding hier NIET staat dan zou je moeten zien staan "T-Mobile NL" (of op een later moment "Odido") met een (i). Je hoeft voor de rest niets te doen. Als het goed is kun je op je Apple Watch Ultra 2 gebruikmaken van de mobiele verbinding. Staat deze melding er WEL ondanks dat je een MultiSIM hebt? Ga op je iPhone 15 Pro (Max) naar Instellingen > Mobiel Netwerk > Zet het groene schuifje achter "Schakel deze lijn in" op OFF en daarna weer op ON. Ga terug naar de Apple Watch App > Mobiel Netwerk Als het goed is zou de melding dat je mobiele verbinding niet geschikt zou zijn nu weg moeten zijn. Er zou nu moeten staan "T-Mobile NL" (of op een later moment "Odido") met een (i).

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen