Sinds 8 september is plots de dekking zeer slecht voor mobiel bellen, en sms-en.
Mobiel internetten lukt wel.
Nu zie ik op de storingskaart al dagen staan, dat de dekking verminderd is, en dat het probleem binnenkort zal worden opgelost.
Het gaat om postcodegebied 9341AR, Veenhuizen, Drenthe.
Is er zicht op verbetering ?
Mijn dank..
Hartelijke groet, Henry
Beste antwoord door Anouk van Odido
Hi @HvO1970, welkom op onze Community! 😄 Goed bereikbaar zijn is in deze tijd een absolute must. De technische dienst is al op de hoogte van dit incident en doet er alles aan om het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Om ook telefonisch bereikbaar te zijn kun je het best bellen via Wifi inschakelen. Deze pagina kan je hierbij helpen. Zolang je bent verbonden met het wifinetwerk, kun je dan telefoongesprekken ontvangen! Anders raad ik je aan om zoveel mogelijk te bellen via bijvoorbeeld WhatsApp. Dit moet ook lukken. Mijn excuses voor het ongemak!
Als je wel mobiel data hebt, maar geen spraak/sms zou het kunnen zijn dat je wel 4G hebt, maar dat je toestel geen 4G voor bellen/sms ondersteund. Welk toestel heb jij precies en waar heb je die aangeschaft?
Hi @HvO1970, welkom op onze Community! 😄 Goed bereikbaar zijn is in deze tijd een absolute must. De technische dienst is al op de hoogte van dit incident en doet er alles aan om het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Om ook telefonisch bereikbaar te zijn kun je het best bellen via Wifi inschakelen. Deze pagina kan je hierbij helpen. Zolang je bent verbonden met het wifinetwerk, kun je dan telefoongesprekken ontvangen! Anders raad ik je aan om zoveel mogelijk te bellen via bijvoorbeeld WhatsApp. Dit moet ook lukken. Mijn excuses voor het ongemak!
@HvO1970 Dat hangt ervan af. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, passen ze de wettelijke compensatieregeling toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied en minimaal 12 uur last hebt gehad van de storing.
@HvO1970 Dat hangt ervan af. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, passen ze de wettelijke compensatieregeling toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied en minimaal 12 uur last hebt gehad van de storing.
Hi @HvO1970, super fijn om te lezen dat alles inmiddels weer naar toebehoren werkt. Dat zien we graag! Ik heb voor jou je abonnementskosten vergoed voor de periode 8 september tot en met 14 september. Je komt hiermee uit op een bedrag van € 3,41. Dit wordt in mindering gebracht op je volgende factuur! Ook krijg je binnen enkele minuten nog een e-mail ter bevestiging van mij. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.