Skip to main content

Beste Community,

 

Sinds 8 september is plots de dekking zeer slecht voor mobiel bellen, en sms-en.

Mobiel internetten lukt wel.

 

Nu zie ik op de storingskaart al dagen staan, dat de dekking verminderd is, en dat het probleem binnenkort zal worden opgelost.

Het gaat om postcodegebied 9341AR, Veenhuizen, Drenthe.

Is er zicht op verbetering ?

Mijn dank..

 

Hartelijke groet, Henry

hoi @HvO1970 ,

Als je wel mobiel data hebt, maar geen spraak/sms zou het kunnen zijn dat je wel 4G hebt, maar dat je toestel geen 4G voor bellen/sms ondersteund. Welk toestel heb jij precies en waar heb je die aangeschaft?


Het gaat om Samsung Galaxy A7 uit 2018 SM-A750


Krijg dit te zien op dekkingskaart op postcodegebied 9341, en is al dagen zo.

Ik heb vanmorgen contact gehad met Odido over dit voortdurende probleem, en men zou actie ondernemen.

 


Hi @HvO1970, welkom op onze Community! 😄 Goed bereikbaar zijn is in deze tijd een absolute must. De technische dienst is al op de hoogte van dit incident en doet er alles aan om het zo spoedig mogelijk te verhelpen. Om ook telefonisch bereikbaar te zijn kun je het best bellen via Wifi inschakelen. Deze pagina kan je hierbij helpen. Zolang je bent verbonden met het wifinetwerk, kun je dan telefoongesprekken ontvangen! Anders raad ik je aan om zoveel mogelijk te bellen via bijvoorbeeld WhatsApp. Dit moet ook lukken. Mijn excuses voor het ongemak! 


Dank jullie wel, alle diensten werken inmiddels weer goed.

Kan ik mij nog ergens melden voor eventuele compensatie ?

De betreffende diensten waren immers meer dan 12 uur niet- of nauwelijks beschikbaar.

 

Mijn dank.


@HvO1970 Dat hangt ervan af. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, passen ze de wettelijke compensatieregeling toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied en minimaal 12 uur last hebt gehad van de storing. 
 

Wettelijke vergoeding


@HvO1970 Dat hangt ervan af. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, passen ze de wettelijke compensatieregeling toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied en minimaal 12 uur last hebt gehad van de storing. 
 

Wettelijke vergoeding

Goedemorgen, ik heb de benodigde gegevens aangevuld, Mvgr.Henry van Ommen 


Hi @HvO1970, super fijn om te lezen dat alles inmiddels weer naar toebehoren werkt. Dat zien we graag! Ik heb voor jou je abonnementskosten vergoed voor de periode 8 september tot en met 14 september. Je komt hiermee uit op een bedrag van € 3,41. Dit wordt in mindering gebracht op je volgende factuur! Ook krijg je binnen enkele minuten nog een e-mail ter bevestiging van mij. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?


Reageer