Skip to main content

Hoi,

 

Kunnen jullie mij laten weten wanneer ik mijn bestelling met ordernummer 218646767 kan verweachten. Ik heb op 22 augustus besteld en volledig betaald, maar er is nog geen leverdatum gecommuniceerd. We zijn ondertussen ruim 2 weken verder, had verwacht de telefoon al in mijn hand te hebben, ook ben ik bang dat ik mijn oude telefon niet meer in aanmerking komt voor het inruilprograma van google omdat die actie straks afgelopen is.

 

Groeten Niels

Hallo @NLS 

De Google Pixel 9 toestellen die niet op voorraad zijn staan in dit topic:

https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/actuele-levertijden-vanaf-6-september-2024-224670


Dank voor je reactie. Je amtwoord is echter nogal algemeen. Het zegt niets over of er op de genoemde datum voldoende voorraad zal zijn om mijn bestelling uit te kunnen leveren, wanneer ik deze dan kan verwachten )op dezelfde datum) en hoe het zit met het inruilprogramma?


@NLS 

Zodra het toestel op voorraad is dan ontvang je vanzelf bericht van de koerier of van de winkel medewerker zodra je hem kan ophalen.

Ik lees niks over een inruil programma op de website?


Ben het met de topic starter eens. Het is wel een heel algemeen antwoord. Ik heb mijn pixel 9 ook 2 weken geleden besteld en betaald. Toen stond er 11 september ik ga er ook vanuit dat ik rond die datum de telefoon ontvang. 4 oktober nog eens drie weken. Ik neem aan dat jullie dat dan communiceren. 

 

Google/odido adverteerden met een inruil programma voor een oude telefoon. Dit is wel afhankelijk van de levering van de pixel 9

 


Aan dit antwoord heb ik echt heel weinig. Op het moment van koop werd er geadverteerd met een inruilprogramma van google. Nu idd niet meer. En ik weet nog steeds niet wanneer ik nu mijn telefoon kan verwachten, wel zie ik dat de data in jullie faq aangepast zijn. Maar wanneer ik de telefoon die ik gekocht en betaald heb kan verwachten weet ik niet. Op trustpilot verwijzen jullie me naar de community voor hulp, maar de hulp die hier geboden wordt is weinig concreet.


Goedenavond @JB79 en @NLS  Je praat hier tegen klanten. @Waqqas is dus niet ‘jullie’ (Odido) maar een klant die jullie probeert de weg te wijzen.

Als je hebt gekozen voor ophalen krijg je bericht van de shop!

@JB79  Kan je iets meer vertellen over dat inruil programma? Waar kunnen wij dat lezen? 

De moderators lezen mee dus wie weet kunnen ze jullie verder helpen.

Fijne avond!


Hoi cristien

Het gaat om deze website https://reward-promos.com/reward/summertradein/nl-NL

Hier adverteerde ook odido mee eind augustus.


Hi @NLS, ik snap dat je met smart zit te wachten op jouw gloednieuwe Google Pixel 9! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat we verwachten nieuwe bestellingen op 4 november weer te kunnen leveren, maar omdat jij je toestel al eerder besteld hebt is er een kans dat je hem eerder dan deze datum zult ontvangen. Wanneer het zover is ontvang je van PostNL een e-mail met daarin een Track & Trace code! 

Over het inruilprogramma van Google geef ik ook graag wat informatie. Er wordt alleen gekeken naar de aankoopdatum, niet naar de ontvangstdatum. Wanneer je het toestel dus tussen 13 augustus en 5 september hebt aangekocht kom je gewoon in aanmerking. Je hebt tot uiterlijk 10 december 2024 de tijd om de actie te claimen. Voor die tijd heb je jouw toestel sowieso ontvangen! 


​​​​​​Hi @JB79, ik wil ook voor jou graag kijken of ik je zou kunnen voorzien van een verwachte leverdatum. Ik kan je bestelling echter niet vinden op basis van het e-mailadres dat je gebruikt voor de Community. Zou je daarom het e-mailadres voor mij willen vermelden in je profiel en daarnaast eventueel je bestelnummer aan mij door willen geven? Dan ga ik daarna voor je aan de slag!


@Sam van Odido dat is interessante informatie. Ik hoor van diverse mensen dat ze een mail gekregen hebven dat de p9 pro rond of na 4 oktober geleverd gaat worden. Ik bestelnr 219590631 heb deze mail niet ontvangen?


@Sam van Odido Ik zit met precies het zelfde probleem, eind augustus besteld en nog 0 informatie gekregen over wanneer ik de P9 pro krijg. Bestelnr. 219260180. Zou fijn zijn wat duidelijkheid te krijgen.


Hi @JB79@martijnhermans en @NLS, ik wil jullie graag van meer duidelijkheid voorzien over de huidige levertijden van de Google Pixel Pro 9. Ik was net iets te snel met het uitsturen van mijn antwoord naar @NLS en zie dat er wijzigingen plaatsgevonden hebben in de levertijden die we op dit moment hebben voor dit toestel. De vraag naar de Google Pixel Pro 9 is erg groot. We verwachten nieuwe bestellingen op 4 november weer te kunnen leveren, maar omdat jullie je toestel al eerder besteld hebben is er een kans dat jullie hem eerder dan deze datum zullen ontvangen. Dit kan ik echter niet garanderen. Ik heb daarnaast nog geen nieuwe informatie en dus kan ik op dit moment om niets anders vragen dan geduld. Uiteraard zullen we het communiceren zodra we meer weten! Onze oprechte excuses voor het ongemak!


Wauw… van 11 September naar vermoedelijk ergens in November…?? Dan gaat er toch iets mis met order/voorraad management? 

Dit is wel even een hele groter domper.


@Cristien Dankjewel voor je reactie en uitleg. Omdat ik vanuit trustpilot naar deze community verwezen was, ben ik er vanuit gegaan dat Odido zelf ook antwoord zou krijgen. Dat blijkt dus niet standaard het geval, had ik niet begrepen. Het lijkt me dat een excuus naar @Waqqas wel op zijn plek is, dus bij deze.

@Sam van Odido Het antwoord is nog steeds niet heel concreet. Morgen is het 4 weken geleden dat ik besteld heb. Als ik nog veel langer moet wachten (je spreekt al over November) wil de bestelling en de verlenging van het abonnement annuleren. Is dat mogelijk?


@NLS  ik begrijp het helemaal.  Gelukkig heb je ook antwoord van de moderator. 
Al is het niet wat je wil horen.😊 

Groetjes
 


@Cristien Dankjewel voor je reactie en uitleg. Omdat ik vanuit trustpilot naar deze community verwezen was, ben ik er vanuit gegaan dat Odido zelf ook antwoord zou krijgen. Dat blijkt dus niet standaard het geval, had ik niet begrepen. Het lijkt me dat een excuus naar @Waqqas wel op zijn plek is, dus bij deze.

@Sam van Odido Het antwoord is nog steeds niet heel concreet. Morgen is het 4 weken geleden dat ik besteld heb. Als ik nog veel langer moet wachten (je spreekt al over November) wil de bestelling en de verlenging van het abonnement annuleren. Is dat mogelijk?

Gister kreeg ik aan de telefoon te horen dat dat voor mij mogelijk is (annuleren van verlenging en telefoon). Kan mij dus voorstellen dat dat voor jou ook zou gelden.


@Sam van Odido 

Waar ik nog wel benieuwd naar ben, en wellicht mensen die in het zelfde schuitje zitten ook, is of een ander Pixel model zou kunnen.

Ik zie dat de XL bijvoorbeeld wel gewoon op voorraad is. In hoeverre zou het mogelijk zijn om die te krijgen (uiteraard met bijbetaling) en dan toch nog gebruik te kunnen maken van de “perks” die bij nu nieuwe aankoop niet meer zouden gelden (google one 1 jaar gratis, in ruil bonus etc). 

Iets van een tegemoetkoming vanuit Odido zou niet mistaan. Heb het gevoel alsof hier iets mis is gegaan en er overpromised is en underdelivered wordt (of eigenlijk geen levering).


Hi @NLS, ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat je je nieuwe toestel al in handen had willen hebben. We hopen het toestel alsnog eerder aan je te kunnen leveren, maar zoals mijn collega Sam ook al aangaf, kunnen we dit niet garanderen. Mocht je er daarom voor kiezen om je bestelling te annuleren, laat het mij dan weten. Ik maak de annulering voor je in orde zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan plaatsen! 


Hi @martijnhermans, goede vraag! In dat geval is het zeker mogelijk om je huidige bestelling te annuleren. Na het annuleren kun je een nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens kiezen voor de Google Pixel 9 Pro XL. Alle varianten behalve de Google Pixel 9 Pro XL 512GB Black zijn op voorraad en dus ook direct leverbaar. De voordelen waar jij echter over spreekt worden geleverd door Google zelf, zij zijn de aanbieder van deze mooie actie. Gezien de actie periode inmiddels voorbij is, is het niet mogelijk om alsnog gebruik te maken hiervan. Het spijt mij, ik snap als geen ander dat je je nieuwe telefoon zo spoedig mogelijk in gebruik wilt nemen. We hebben niet genoeg voorraad gekregen, waardoor de levertijd nu is uitgesteld.

Als je er toch voor kiest om je bestelling te annuleren en voor een andere variant te gaan dan begrijp ik dat natuurlijk. Als je mij dat laat weten maak ik het in orde voor je! Houd er dan wel rekening mee dat deze actie dan niet meer geldig is.


Hi @martijnhermans, goede vraag! In dat geval is het zeker mogelijk om je huidige bestelling te annuleren. Na het annuleren kun je een nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens kiezen voor de Google Pixel 9 Pro XL. Alle varianten behalve de Google Pixel 9 Pro XL 512GB Black zijn op voorraad en dus ook direct leverbaar. De voordelen waar jij echter over spreekt worden geleverd door Google zelf, zij zijn de aanbieder van deze mooie actie. Gezien de actie periode inmiddels voorbij is, is het niet mogelijk om alsnog gebruik te maken hiervan. Het spijt mij, ik snap als geen ander dat je je nieuwe telefoon zo spoedig mogelijk in gebruik wilt nemen. We hebben echter vanuit Google niet genoeg voorraad gekregen, waardoor de levertijd nu is uitgesteld.

Als je er toch voor kiest om je bestelling te annuleren en voor een andere variant te gaan dan begrijp ik dat natuurlijk. Als je mij dat laat weten maak ik het in orde voor je! Houd er dan wel rekening mee dat deze actie dan niet meer geldig is.

 

Beste Anouk,

Dank voor je reactie.

Is het dus niet mogelijk om de huidige order, die vanwege de aankoopdatum in aanmerking komt voor de speciale aanbiedingen, te wijzigen of up te graden? Gezien de oorspronkelijke beloften met betrekking tot de leverdatum van 11 september, zou het vanuit jullie kant een passende geste zijn om in deze situatie een tegemoetkoming aan te bieden aan jullie trouwe klanten.

Ik, en vermoedelijk ook andere wachtende klanten, zouden het enorm waarderen als jullie kunnen kijken of hier mogelijkheden voor zijn.

Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.


@Anouk van Odido @Sam van Odido 

De communicatie is niet goed. En ik verbaas mij enorm.

De enige communicatie die ik heb gehad is dat ik de p9pro rond 11 sept kan verwachten. 

Nu deed ik een rondje tussen de middag en liep even de odido winkel binnen. En daar werd de porselein 256 gb aan geboden en deze was leverbaar. De vriendelijke dame kon mijn bestelling niet zien of aanpassen. Een vlugge check op t internet zelfde.

Ik heb daarna met het 0800 nummer gebeld. " nee meneer uw telefoon staat op 11-13 september"  uiterlijk krijgt u m zaterdag... dan zou ik toch een track en trace verwachten ? Misschien ben ik te voorbarig, en komt er nog iets.

Tuurlijk wil ik graag zo snel mogelijk de telefoon. Een aantal weken wachten, ok. Maar 4 nov is bijna 7 weken en de rest

Minstens zou ik een mail verwachten dat er iets met een uitleg gegeven wordt. Onverwacht te veel vraag weinig aanbod.  Eventueel de optie om te ruilen naar een pocelein p9pro. Of de optie om te annuleren. Nu wordt er voor 800 euro aan gebakkenlucht verkocht. En is het klant zoek t uit. 

Met prijs verhogingen lukt t jullie wel 😉 dus....

Ps bestelnummer 219590631


Hi @NLS, ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat je je nieuwe toestel al in handen had willen hebben. We hopen het toestel alsnog eerder aan je te kunnen leveren, maar zoals mijn collega Sam ook al aangaf, kunnen we dit niet garanderen. Mocht je er daarom voor kiezen om je bestelling te annuleren, laat het mij dan weten. Ik maak de annulering voor je in orde zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan plaatsen! 

Wat schetst mijn verbazing. Dit weekend een telefoon bij de post.

De communicatie vind ik onder de maat, maar gelukkig is de telefoon nu wel aangekomen en hoef ik niet te annuleren.


Hi @NLS, ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat je je nieuwe toestel al in handen had willen hebben. We hopen het toestel alsnog eerder aan je te kunnen leveren, maar zoals mijn collega Sam ook al aangaf, kunnen we dit niet garanderen. Mocht je er daarom voor kiezen om je bestelling te annuleren, laat het mij dan weten. Ik maak de annulering voor je in orde zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan plaatsen! 

Wat schetst mijn verbazing. Dit weekend een telefoon bij de post.

De communicatie vind ik onder de maat, maar gelukkig is de telefoon nu wel aangekomen en hoef ik niet te annuleren.

 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?


Hi @JB79, het spijt mij ontzettend dat we je toestel nog niet hebben kunnen leveren. Ook wij zijn in dit geval afhankelijk van de voorraad, de toestellen kunnen pas vanaf 4 november aan ons geleverd worden. Wij dus automatisch vanaf die datum aan jou. Ik heb je bestelling erbij gepakt om uit te vinden of er wellicht al meer bekend zou zijn, nu zie ik dat je bestelling geannuleerd is. Begrijp ik hieruit goed dat je besloten hebt om voor de porselein variant in de winkel te gaan? Ik hoor het graag van je!


Hi @martijnhermans, geen dank uiteraard. Ik ben het zeker met je eens dat het aan kunnen passen van enkel een kleur of variant binnen een bestaande bestelling, een mooie oplossing zou zijn. Zeker gezien de actievoorwaarden. Echter kunnen wij bestellingen niet wijzigen, enkel annuleren. Hierdoor kom je dan niet meer in aanmerking voor de actie in verband met de actievoorwaarden die Google heeft gesteld. Wel zie ik terug dat je telefoon inmiddels onderweg is. Dat is goed nieuws! Je moet dan ook een e-mail hebben gekregen van onze koeriersdienst AMP. Wil je je inbox eens checken? Via de link in de e-mail kun je een bezorgafspraak maken! Laat je mij weten of dit is gelukt?


Reageer