Skip to main content

Hoi,

 

Kunnen jullie mij laten weten wanneer ik mijn bestelling met ordernummer 218646767 kan verweachten. Ik heb op 22 augustus besteld en volledig betaald, maar er is nog geen leverdatum gecommuniceerd. We zijn ondertussen ruim 2 weken verder, had verwacht de telefoon al in mijn hand te hebben, ook ben ik bang dat ik mijn oude telefon niet meer in aanmerking komt voor het inruilprograma van google omdat die actie straks afgelopen is.

 

Groeten Niels

Hi @NLS, wat een ontzettend fijn bericht. Ik bied je graag mijn excuses aan voor de communicatie rondom je order. Dit had zeker beter gekund! Toch ben ik erg blij dat je je telefoon inmiddels hebt ontvangen, ik wens je er dan ook heel erg veel plezier mee.


Beste @Anouk van Odido ,

 

Kun je de bestelling met nummer 218189068 controleren?


@Anouk van Odido 

Sorry de communicatie van Odido was zo slecht, ik had er weinig vertrouwen in. De mail van odido zegt 11september. De medewerker aan de telefoon zegt dat ik de telefoon zaterdag of maandag kan verwachten. Op de community staat 4 november. En verder is het gissen? Had toch enige update vanuit Odido verwacht. Nee ik ga niet voor de porselein zolang Odido de zaken niet op orde heeft.

Zoals ik zei, met een prijsverhoging weten jullie wel alle klanten te vinden...

 

 


@Anouk van Odido @Sam van Odido

Op 14 augustus, een paar uurtjes na de release, heb ik de pixel 9 pro besteld (grijs 128 GB). Ik heb destijds alleen een email met bevestiging gehad. Tot op heden heb ik niks gehoord. Mijn bestelling is ook niet terug te vinden in jullie "zoek mijn bestelling". De medewerkers in de winkel hadden zelfs moeite met het vinden van mijn bestelling, maar uiteindelijk konden ze 'm vinden.

 

Ik ben niet overtuigd dat het helemaal goed is gegaan met mijn order. Vooral omdat ik de telefoon een paar uurtjes na de release heb besteld; dan verwacht je toch dat je één van de eersten bent die de telefoon in ontvangst mag nemen. Zouden jullie het voor mij willen checken: order nummer 218055511

Bij voorbaat dank


 

Welke kleur en opslaggrootte heb jij besteld?

Pixel 9 pro, zwart, 256 GB


Hi @NLS, wat een ontzettend fijn bericht. Ik bied je graag mijn excuses aan voor de communicatie rondom je order. Dit had zeker beter gekund! Toch ben ik erg blij dat je je telefoon inmiddels hebt ontvangen, ik wens je er dan ook heel erg veel plezier mee.

Dankjewel @Anouk van Odido 


Hallo allemaal, welkom op de Odido Community! We zien dat er veel vragen binnenkomen over de levering van de Google Pixel 9 toestellen. Omdat er bij veel van jullie op dit moment vraagtekens zijn, heb ik contact opgenomen met onze afdeling die gaat over de voorraden en leveringen van de toestellen. Zij geven aan dat sommige van de Google Pixel 9 toestellen momenteel zeer beperkt leverbaar/beschikbaar zijn. Op dit moment zijn de varianten die op onze website te koop zijn daardoor nog erg beperkt. We weten nog niet precies wanneer en hoeveel Google Pixel 9 toestellen we weer geleverd krijgen en vandaar dat we ook geen eenduidig antwoord kunnen geven. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Klanten die al besteld hebben kunnen wachten, maar zoals gezegd weten we op dit moment niet binnen welke termijn we de toestellen kunnen leveren. We begrijpen het daarom uiteraard ook als je liever je bestelling annuleert. Eventueel kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling om te kijken voor een mooi alternatief. Mijn collega's zijn bereikbaar op telefoonnummer 0800 0092. Samen met hen kun je alle mogelijke opties bespreken!


Reageer