Skip to main content

Het betalen bij mijn bestelling lukt niet ‘Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.‘

 

Jullie geven telefonisch aan dat betalen bij de koerier kan, maar op dit forum wordt er gezegd dat de bestelling geannuleerd moet worden? 
 

graag hoor ik wat waarheid is? 
 

order: 220090411

 

Goedemorgen @Efj, leuk dat je bij ons verlengd hebt met een nieuw toestel! Uiteraard heb ik de bestelling meteen voor je bekeken, maar zie ik dat je deze inmiddels hebt laten annuleren. Toch geef ik je graag wat meer duidelijkheid over het betalen van het eenmalige bedrag. Bij verlengingen wordt de bestelling via PostNL bezorgd, omdat we in dat geval je bankpas en identiteit niet meer hoeven te controleren. Je bent namelijk al een bestaande klant van ons. Bij PostNL is het niet mogelijk om aan de deur te betalen en dus dien je het eenmalige bedrag via de betaallink aan ons te voldoen. Mijn excuses daarom dat de informatie die je in eerste instantie gekregen hebt niet klopte. 

Natuurlijk zouden we het nog steeds leuk vinden als je nog een tijdje bij ons blijft! Mocht je het fijn vinden dat een collega van mij met je meekijkt naar alle mogelijkheden, neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling via telefoonnummer 0800 0092. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben!


Reageer