Skip to main content

Hallo,

Ik heb tijdens het verlengen van mijn abonnement iets te ver doorgeklikt en per abuis een bestelling geplaatst (niet betaald). Zou deze bestelling 219811886 geannuleerd kunnen worden?

Alvast bedankt!

Hi @snzeh, welkom op de Odido Community! Foutje kan gebeuren! 😉 Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie de bestelling inderdaad staan. Ik heb 'm meteen voor je geannuleerd. Uiteraard zouden we het nog steeds leuk vinden als je nog een tijdje bij ons blijft, dus mocht je benieuwd zijn naar ons aanbod, neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling op telefoonnummer 0800 0092. Samen met mijn collega's kun je alle mogelijke opties bespreken. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben! Als je nog andere vragen hebt voor nu, dan weet je mij te vinden.

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem, zou bestelling 220150930 geannuleerd kunnen worden? Ik heb een fout gemaakt in de samenstelling van het abonnement.

Alvast bedankt!

Goedemorgen @Ncyx, ik ben de moeilijkste niet en ben daarom meteen voor je gaan kijken! 😉 Ik zie dat een collega van mij op zaterdag jouw bestelling al geannuleerd heeft. Je nieuwe bestelling is kort daarna geplaatst en deze is momenteel in behandeling. Nog even geduld en dan kan jij jouw nieuwe pareltje in ontvangst nemen! Je kunt via deze pagina de levertijd van jouw telefoon in de gaten houden. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij dan gerust weten.

Reageer