Skip to main content

Beste,

 

Naar aanleiding van een eerder contact moment met een van uw collega’s via de privé chat optie, open ik dit topic. 
 

ik zit momenteel met een probleem dat hopelijk via deze weg opgepakt kan worden. 
 

Wij zijn bezig met de aanschaf van een nieuwe woning, na een aantal lastige jaren achter de rug te hebben. Helaas staat mijn Tele2 (nu Odido) betalingsachterstand, wat nu een Negatieve BKR registratie is, in de weg hier van. Door een lastige periode in het buitenland hebben doorstaan, heb ik een aantal betalingen gemist. Dit leidde tot een betalingsachterstand. Inmiddels via Flanderijn de gehele betalingsregeling vervroegd afbetaald en ook contact gehad met hen. Ik heb inmiddels ook per mail contact opgezocht via incasso@odido.nl, helaas zonder gehoor. Ik hoop dat er een uitzondering gemaakt kan worden. Ik heb begrepen dat er geen prive info gedeeld kan worden via mijn topic, dus voor nodige informatie kan ik altijd verder beredeneren. Hartelijk dank alvast!!

 

met vriendelijke groet,

 

Hoi Ferial, van harte welkom op de Community! Leuk dat jullie bezig zijn met het kopen van jullie huis. Ik snap volkomen dat je snel van de BKR-registratie af wil. Op dit moment is het erg druk bij de afdeling BKR Incasso, maar mijn collega's zullen jouw case (72893373) zo spoedig mogelijk oppakken! Houd je me op de hoogte als mijn collega per mail contact met je heeft opgenomen? Ik hoor het graag en ik hoop dat de registratie snel volledig verwijderd is!


Ah Dankjewel Marciano. Waardeer het enorm. Ik wacht het af! 


Hi Marciano goedenavond,

 

Ik heb tot op heden niks meer vernomen. Ook niet dat er een case geopend is. Meermaals contact per mail opgezocht, maar ook dat zonder succes. Enig idee wat de stand van zaken is? 
 

Hoor het graag en nogmaals bedankt! 


Hoi @Ferialmeg, ik heb de case er gelijk bijgepakt en ik zie dat ze er nog niet aan toegekomen zijn, het is momenteel erg druk bij hun afdeling. Wel zie ik dat er onder dat abonnement (hiervan eindigt het nummer op ***9116) nog een openstaand bedrag staat van € 762,27. Dat dient natuurlijk wel betaald te worden, anders kunnen ze je verzoek niet in behandeling nemen. Ik zie dat je was overgezet naar Flanderijn. In je bericht lees ik ook dat alles afbetaald is. Klopt dat en kun je het checken bij Flanderijn? Ze horen het namelijk aan ons door te geven. Anders raad ik je aan om met hen contact hierover op te nemen! 


Hi @Pharwin van Odido ,

 

Nee dat bedrag is inmiddels alweer een maand geleden afbetaald. Contact gehad met Flanderijn en heb vandaag een bevestigingsmail ontvangen dat de zaak afgesloten is. Zou ik jou dit prive kunnen opsturen? Of dat je misschien kunt kijken of dit nou wel correct staat? Wij zitten nu met de hypotheek en zijn bang dat we niet alles op tijd rond krijgen, door het wachten 

Enorm bedankt! 


Hi @Ferialmeg! Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat de vordering in ons systeem nog steeds openstaat. Natuurlijk willen wij niet in de weg staan bij de koop van een nieuw huis en daarom ontvang ik inderdaad graag via een privébericht de bevestigingsmail van Flanderijn. Zodra ik deze van jou ontvangen heb neem ik contact op met mijn collega's van de afdeling Incasso, zodat zij het verder voor jou kunnen onderzoeken. Ik wacht je berichtje af!


Hi @Sam van Odido ,

 

Is gedaan! Zie je reactie snel tegemoet:)


Reageer