Beste @Henko65 Welkom! Heb je een sim-only of een contract met een telefoon?
In je “My-Odido” kan je zien wanneer je contact is afgesloten 4maanden voor het einde contact mag je verlengen.
Heb je een nu een sim-only dan mag je verlengen met telefoon.
Lees even op de website wat je opties zijn
Alles over verlengen .
I know, maar dat vraag ik niet.
Waarom wordt hier eerst aangegeven dat ik kan verlengen???
Ik ben ingelogd met mijn account en blijkbaar komt ergens een signaal waardoor er “Je kan verlengen” komt te staan. Laat dat dan achterwege. Dit wekt alleen maar frustratie bij klanten/gebruikers.
@Henko65 Als je antwoord geeft op de vragen kan het duidelijk worden.
Ik maak gebruik van Sim-only zonder telefoon dus ook bij mij staat dat ik mag verlengen MET telefoon.
De meeste klanten weten zelf of ze mogen verlengen en als het even niet lukt is daar vaak een rede voor en kan een moderator zien wat er aan de hand is! (Misschien kunnen ze het zelfs voor je oplossen via andere wegen)
Groetjes!
Hallo @Henko65, leuk dat je eraan zit te denken om je abonnement bij ons te verlengen! Als je oude toestel aan vervanging toe is, dan snap ik dat je graag een nieuwe zou willen hebben. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken naar de mogelijkheden. Ik zie dat je op dit moment 2 mobiele abonnementen hebt lopen: 1 mobiele telefoon en 1 tablet. Beide abonnementen zitten nog niet aan het einde van de contractperiode. Bij ons mag je altijd vanaf 4 maanden vooraf je abonnement verlengen en dit is voor beide abonnementen bijna het geval.
Je kunt op dit moment voor je tablet kiezen voor toestelflexibiliteit. Dit houd in dat je jouw Sim Only abonnement nu al verlengt met een nieuw toestel voor 2 jaar. Je mobiele abonnement kan vervroegd verlengd worden, maar hier betaal je eenmalig € 71,12 voor. Wat @Cristien zegt klopt trouwens helemaal. Bij toestelflexibiliteit zou je alleen de optie moeten zien om te verlengen met toestel.
Ik ben het met je eens dat in dit geval de informatie in je Mijn Odido omgeving verwarrend is, omdat het lijkt alsof een reguliere verlenging al mogelijk is. Ik ga deze melding daarom voor je doorzetten naar onze technische specialisten, zodat zij kunnen kijken wat er precies misgaat. Zo kunnen we voorkomen dat er in de toekomst nogmaals verwarring ontstaat. Mijn excuses dat dit bij jou gebeurd is! Via deze pagina op jouw Mijn Odido omgeving kun je zien vanaf wanneer je abonnementen regulier verlengbaar zijn.
Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten!
Mooi, bedankt voor je heldere uitleg.
Maar, heb ik géén “tablet” maar een SIM only voor een MIFI router.
Ik denk dat dit bij jullie in het systeem zo verwerkt is?
Hoi @Henko65 ,
Het gaat om een data only simkaart. Die zitten vaak in tablets, dus vandaar de verwarring, maar omdat er geen afbetaling van hardware aan dit abonnement is gekoppeld kun je dus direct verlengen naar een dat aonly abonnement met hardware (b.v. een tablet). Maar als je de sim gewoon in de Mifi gebruikt en daar tevreden over bent hoef je voor dat abonnement niets te doen.