Goeiedag , ik heb alles geprobeerd qua betaling aangezien ik in het buitenland zit net over het hoofd gezien in verband met handmatige betalingen ik gebruik het nummer 0636064057 betreft een Tele2 abbonement wat ik al sinds 2015 gebruik. Wat volgens de klanten service is verwijderd zomaar vanwege een betaling achterstand van 2 maanden. Graag zou ik meer duidelijkheid willen weten betreft de nummer en qua nieuwe abbonement met nummer behoud dit nummer is heel belangerijk voor mij wegens inloggegevens waar ik anders niet meer bij kan!
Hoi
Het nummer 0636064057 is inderdaad volledig verwijderd. Dat kan eenzijdig worden gedaan als je langere tijd de incasso maatregelen negeert en je facturen bij een incassobureau terecht komen.
Je staat dan ook bij de stichting Preventel geregistreerd zodat een nieuw abonnement bij Odido of andere aangesloten providers niet zomaar afgesloten kan worden.
Het belangrijkste is eerst om alle achterstand, waarschijnlijk via het incassobureau, in te halen.
Mijn andere tip is om ergens een prepaid kaart te kopen en dan nummer behoud van je oude nummer aan te vragen. Als het pas recent is afgesloten lukt dat, als het al langer is dan is het nummer in de cooldown periode / ijskast gedaan en is het niet meer beschikbaar voor jou.
Klopt , ik heb het inderdaad gezien ik heb het recente bedrag ook betaald, wat ik net over het hoofd heb gezien blijkbaar waren de maanden maart en april niet betaald en derest wel tot nu toe hoe het kan weet ik niet. Ik krijg ook geen meldingen binnen via sms vandaar dat ik over het over het hoofd heb gezien. Ik probeer er alles aan om dit nu te regelen omdat ik het nummer gebruik voor alleen de smsen voor 2stap verificaties in het buitenland.
Check je email eens of daar de oude aanmaningen niet te vinden zijn, of berichten van een incassobureau. Het zou ook kunnen dat het incassobureau brieven naar je Nederlandse woonadres heeft gestuurt.
Maar als het al zo lang onbetaald is gebleven zal de afsluiting ook al wat langer geleden zijn. Nogmaals, door een Preventel registratie kun je geen nieuw abonnement afsluiten. Haal een prepaid kaart en vraag nummerbehoud aan. Mocht dit vanwege "langer dan 30 dagen geleden afgesloten " niet mogelijk blijken, dan is het nummer definitief weg.
Is er enig mogelijkheid dat u kunt inzien of het nummer al defenitief weg is of dat er nog een mogelijkheid is om hem terug te krijgen. Ik heb inderdaad gezien dat ik 2 betalingen open heb staan en heb die direct onmiddelijk betaald, alleen kon het enkel handmatig waardoor het 3 werkdagen duurt. Omdat het ideal link niet meer werkte.
Hoi
De enigste manier om dat te checken is door een andere provider nummerbehoud te laten aanvragen op een prepaid kaart of abonnement. Dat staat los van de handmatige betalingen.
Ik heb zojuist een prepaid kaart bij odido opnieuw genomen zou ik via daar nummerbehoud van toepassing zijn?
En is dat eventueel mogelijk om nu al in te zien om te switchen?
Ja, je oude abonnement is toch door Odido opgezegd vanwege betalingsachterstanden..
Dus sluit ergens een abonnement aan of neem een prepaid kaart aan en vraag dan nummerbehoud aan.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.