Beste Odido
Ik heb de 13 Sept om 14:03 de nieuwe IPhone 16 pro max besteld, en mijn huidige abonnement verlengt wat mogelijk was. helaas door mijn eigen stomme fout het verkeerde internet abonnement erbij gepakt namelijk de 20mbit variant. gelijk toen ik het zag jullie Odido gebeld en die jongen heeft het netjes voor me aangepast mijn order geannuleerd en ik vroeg aan hem is dit een probleem want ik heb al mijn eenmalige bij betaling van 345 euro betaald nou zou geen probleem moeten zijn en alles zou gewoon goed moeten komen nu. net de telefoon 10 min opgehangen en krijg ik een mailtje met een nieuwe betalingslink voor mijn nieuwe bestelling met het juiste internet pakket erbij. ik dacht huh net is mij verteld dat alles goed zat en goed zou komen. nou vervolgens met jullie gechat en daar werd mij vertelt dat ik dus wel degelijk het eenmalig bedrag wat ik bij moet betalen nog een keer moet betalen dus heb ik nog een 345 euro betaald. en zou ik blijkbaar het geld van mijn vorige bestelling terug krijgen ook al heb ik geen verificatie hiervan gekregen dat ik ook een daadwerkelijke terug betaling ga ontvangen.
zou iemand mij kunnen helpen en even nakijken of alles ook daadwerkelijk goed is gegaan en ik van mijn eerste foute order de 345 euro terugkrijg gestort op mijn rekening
Mvg
Tom