Skip to main content

Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet. 

Iemand enig idee wat ik kan doen? 

Hi @LindaRut, ik help je heel erg graag verder! Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik zelf nog niet bekend ben met deze melding. Zou je mij willen laten weten wanneer en waar je deze melding precies te zien krijgt? Je kan eventueel ook een screenshot toevoegen aan het topic. Net zo makkelijk! Ik hoor graag van je terug!


 

Dit krijg ik te zien. Ik heb een Oppo Reno 8 5G. 

Heb het wel eens eerder gehad en toen zonder problemen kunnen downloaden. Waarom nu niet ik heb geen idee 🤔


Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

 

@Sam van Odido

Inmiddels is het van het weekend gelukt!


Fijn om te lezen dat het in de tussentijd gelukt is, Linda. Ik zie dat je dit in het andere topic inmiddels ook hebt laten weten, bedankt hiervoor! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Reageer