Skip to main content

Is er iemand die me sim only kan opzeggen 

want wil een 16 pro bestellen, al me info staat in me profiel mvgr

Hallo @wall3rs 

Hoelang heb je je sin only al? 30 dagen na de start van je Sim only abonnement kan je gratis verlengen met een abonnement met toestel.

Het nieuwe abonnement gaat dan direct in, dit heet toestel flexibiliteit.

Hallo @wall3rs 

Hoelang heb je je sin only al? 30 dagen na de start van je Sim only abonnement kan je gratis verlengen met een abonnement met toestel.

Het nieuwe abonnement gaat dan direct in, dit heet toestel flexibiliteit.

Ding is ik wil de 16 pre ordered anders moet ik weer wachten 

Hi @wall3rs, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik snap dat je het liefst zo snel mogelijk de nieuwe iPhone 16 Pro zou willen ontvangen en daarom help ik je graag bij het annuleren van jouw huidige bestelling. Klopt het dat je een nieuwe klant bent bij ons? In dat geval wil ik je alvast van harte welkom heten. De huidige bestelling kan ik zelf niet meer annuleren zie ik, omdat deze al in het afleverproces zit. Uiteraard heb je recht op bedenktijd en daarom zou ik je willen vragen om het online retourformulier op onze website in te vullen. Mijn collega's annuleren het Sim Only abonnement dan voor je! Je kunt wel alvast een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Heb je liever persoonlijk advies? Neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling op telefoonnummer 0800 0092. Samen met mijn collega's kun je alle mogelijke opties bespreken. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het mij dan gerust weten!

Reageer