Skip to main content

Beste Odido

Ik heb de 13  Sept om 14:03 de nieuwe IPhone 16 pro max besteld, en mijn huidige abonnement verlengt wat mogelijk was. helaas door mijn eigen stomme fout het verkeerde internet abonnement erbij gepakt namelijk de 20mbit variant. gelijk toen ik het zag jullie Odido gebeld en die jongen heeft het netjes voor me aangepast mijn order geannuleerd en ik vroeg aan hem is dit een probleem want ik heb al mijn eenmalige bij betaling van 345 euro betaald nou zou geen probleem moeten zijn en alles zou gewoon goed moeten komen nu. net de telefoon 10 min opgehangen en krijg ik een mailtje met een nieuwe betalingslink voor mijn nieuwe bestelling met het juiste internet pakket erbij. ik dacht huh net is mij verteld dat alles goed zat en goed zou komen. nou vervolgens met jullie gechat en daar werd mij vertelt dat ik dus wel degelijk het eenmalig bedrag wat ik bij moet betalen nog een keer moet betalen dus heb ik nog een 345 euro betaald. en zou ik blijkbaar het geld van mijn vorige bestelling terug krijgen ook al heb ik geen verificatie hiervan gekregen dat ik ook een daadwerkelijke terug betaling ga ontvangen.

 

zou iemand mij kunnen helpen en even nakijken of alles ook daadwerkelijk goed is gegaan en ik van mijn eerste foute order de 345 euro terugkrijg gestort op mijn rekening 

 

Mvg 

Tom

 

 

Hallo @TSchoon 

Heb je wel een bevestiging van de annulering of kijk anders hier eens wat de status is van je eerste bestelling:

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Als de bestelling geannuleerd is dan ontvang je binnen 2 weken het geld terug.


Helaas zie ik via de link die je mee stuurde alleen maar de tweede bestelling staan en daar staat dat alles goed is gegaan. van de eerste bestelling dus niks te vinden 😞 en wel betaald 


Hi @TSchoon, goed dat je de Odido Community gevonden hebt en leuk dat je de gloednieuwe iPhone 16 Pro Max bij ons hebt besteld! Uiteraard wil je niet twee keer betalen voor één toestel. Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken hoe het precies zit. Jouw eerste bestelling van 13 september is inderdaad geannuleerd op diezelfde dag. We betalen het eenmalig betaalde bedrag altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de annulering terug op jouw rekening. We gaan er niet van uit, maar mocht je na die tijd het geld niet ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op zodat we dit alsnog voor je in orde kunnen laten maken. Je weet ons te vinden, ook als je nog verdere vragen hebt!


Reageer