Skip to main content

Goedemorgen Odido,

ik heb gister mijn abonnement verlengd en moest hierbij nog een bijbetaling doen voor het toestel. De pagina waar ik op terecht kwam om te betalen werd ververst. Nu krijg ik elke keer een melding dat mijn betaling in behandeling is, maar ik heb nog geen betaling verricht. Zouden jullie mij kunnen helpen bij dit obstakel? Alvast bedankt! 
 

Indien je nog wat informatie nodig hebt, dan hoor ik dat graag

Mer vriendelijke groet,

Leroy

Ik heb hetzelfde probleem helaas in het buitenland en ga geen 30 euro betalen om te bellen…


Goedemorgen @LeroyG, leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je bestelling vastgelopen is, waardoor betalen niet meer mogelijk is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan de huidgie bestelling voor je annuleren, zodat je hierna direct een nieuwe kan plaatsen. Ik begrijp dat dit geen ideale situatie is, maar als ik jouw huidige bestelling zou laten staan, dan zal deze uiteindelijk na enkele dagen automatisch geannuleerd worden. Ik wacht je reactie af voordat ik iets in werking zet. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!


Hi @NoahRG, ik zie dat je inmiddels een eigen topic gestart bent over dit onderwerp. Bedankt hiervoor! We beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst, dus we komen zo bij je!


Dag Sam,

Bedankt voor de reactie. Als dit de opties zijn, dan zou ik het prettig vinden als je mijn bestelling annuleert. Dan maak ik daarna mijn verlening opnieuw in orde. 

Ontvang ik een mail of reactie als de annulering verwerkt is? 

Groetjes,

Leroy


@Sam van Odido,

Ik was je vergeten te taggen in het bericht. Hierbij alsnog. 


Hi @LeroyG, sorry! Ik had je reactie nog niet gezien. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb de annulering in orde gemaakt. Een bevestiging hiervan krijg je via e-mail toegestuurd en een nieuwe bestelling kun je direct plaatsen. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je mij te vinden!


Goedemorgen @LeroyG, leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je bestelling vastgelopen is, waardoor betalen niet meer mogelijk is. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan de huidgie bestelling voor je annuleren, zodat je hierna direct een nieuwe kan plaatsen. Ik begrijp dat dit geen ideale situatie is, maar als ik jouw huidige bestelling zou laten staan, dan zal deze uiteindelijk na enkele dagen automatisch geannuleerd worden. Ik wacht je reactie af voordat ik iets in werking zet. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!

 

@Sam van Odido ,

Bedankt voor je snelle reactie en service! Inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst en goed kunnen afronden. 👍🏽


Graag gedaan, @LeroyG. Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje!


Reageer